לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


אולי אחלום לנצח.

Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN:  תבקשו

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

תשובות לשאלון השבועי


כמה זמן לא עניתי על אחד...

סתם התחשק לי פתאום (:

 

 

שיר שגדלת עליו בילדותך
ואו.השירים הנוסטלגים ההם...
של כל הסדרות שראיתי בילדותי:המומינים,פלפלת,בנני ובנון (:.

השיר שמזכיר לך את האהבה הראשונה
"ואת" של הראל סקעת.ללא ספק.
אני זוכרת שהוא כל הזמן היה שר לי אותו לתוך האוזן. הוא היה מת על השיר הזה.
עד היום שאני שומעת את השיר הזה נהייה לי עצוב.

השיר שמחזיר אותך אחורה אל תקופת הנעורים
אני כרגע בתקופה הזו,אבל אם יש שיר שמחזיר אותי אחורה,אל תקופת הילדות,הייתי אומרת שזה שירים של אריק אינשטיין שההורים שלי שמו אותם בבית כל הזמן כשהייתי ילדה,וידעתי את כולם בע"פ...(:

שיר שמזכיר לך משהו עצוב
תמיד כשאני שומעת את השיר "ואת" של הראל סקעת נהייה עצוב,אבל חוץ ממנו יש את "כמה חסר" של איציק שמלי,שהוא נורא מרגש ועצוב. תקשיבו למילים...

שיר שאת מזדהה עם המילים שלו
"תראי עכשיו" של שרון חזיז.
כשעצוב לי אני שומעת אותו בין כל השירים שיש לי (כשעצוב לי ואני לבד אני אוהבת לשמוע שירים עצובים,עושה לי טוב).
הוא עצוב ובכל זאת עושה לי קצת טוב על הלב.

שיר שמזכיר לך אירוע שמח
ואו יש הרבה.
כל השירים השמחים והקצביים גורמים לי לחשוב על דברים משמחים.

שיר שמאז ומתמיד ריגש אותך
לא זכרו לי שיר שתמיד ריגש אותי,
אבל כרגע,כמו שאמרתי, "כמה חסר" מאוד מאוד מרגש.

שיר שאת לא יכולה להפסיק לשמוע אותו
יש לי תקופות.
אם יוצא שיר חדש ואני נורא אוהבת אותו אני יכולה לשמוע אותו בלי הפסקה עד השיר הבא שייצא,ואני אתחיל לשמוע אותו בלי הפסקה.
כרגע אני מאוד אוהבת את "someones watching over me"

שיר שגורם לך להרגיש "חופשי"
שירים קצביים גורמים לי להרגיש טוב (:
קצביים ושמחים,תמיד כייף לשמוע אותם.

נכתב על ידי , 21/10/2007 14:55  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnush אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nush ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)