לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


אולי אחלום לנצח.

Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN:  תבקשו

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

מבטיחה.


תתקרב,זה לא יזיק לך.

באמת שלא.

 


 

נכתב על ידי , 31/10/2007 14:44  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אילת 25-28.10.07


היה כל כך כייף.

 

ואו,לא נתנתי ככה כל כך הרבה זמן. כל כך.

 

היינו שם מטעם העבודה של אבא שלי,הוא עובד בחברה שפעם בשנה מוציאה את כל העבודים והמשפחות שלהם לבית מלון,כל פעם בעיר אחרת בארץ.

 

אני לא אפרט מה עשיתי כל יום,כי אני מאמינה שלא באמת מישהו יקרא את זה וזה גם דיי עמוס,אז מה שאגיד שהיה לי כייף לא נורמאלי...הייתי במלון "פרימה מיוזיק"...האוכל היה דוחה אבל שרדתי.

הכרתי שם  כמה אנשים חמודים (היו שם מעל 50 משפחות,איך לא) וחוץ מזה היה מקרה ממש מפדח שקרה לי עם מישהו שהתחיל איתי בים,דברנו קצת כי העיניים שלו הפנטו אותי,ואז גיליתי שהוא ממלצר בבית מלון שהייתי בו,בחדר אוכל.=\ והוא לא הפסיק לעקוב אחריי.(מה הסיכוי שזה יקרה?!)

 

 

וזהו בעקרון,4 ימים לא הייתי והתגעגעתי. באמת! (:

(התמונות במצלמה,אעלה בהזדמנות).

 

אוהבת 3>>>

 

 

נכתב על ידי , 28/10/2007 18:25  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



12 שנים לזכרו.


והנה עברה עוד שנה,איך שהזמן טס.

 

כל שנה שמגיע יום הזכרון למנהיג ההוא שאני כל כך מעריצה,אני נזכרת ביום ההוא (תאמינו או לא,הייתי בת 3,אבל אני עדיין זוכרת) איך שאמא שלי הייתה בשוק מוחלט,והתחילה לבכות בכי שלא עצר.

עד היום,אגב,אני כבר יודעת שזה יקרה. היא מגיעה לטקס הזכרון ופשוט בוכה...

והיא לא היחידה.

 

השנה,ביקשו ממני ומעוד חברים שלי לעזור להכין את הטקס ביישוב שלי,ונתנו לנו לעצב תפאורה.

נתנו לנו כל מיני פוסטרים של רבין,פרחים,נרות נשמה,רשתות שחורות וכל מיני דברים אחרים.

הייתי בשוק. מה לי ולעיצוב תפאורה?!

וביחד,במשך 4 שעות (כן,4 שעות שלמות לפני הטקס) רק עיצבנו את הבמה,את החדר כניסה...ואיך אני אגיד,יצא פשוט מדהים! לא האמנתי (:

אנשים הגיעו,התחיל הטקס,כמובן היה מאוד מצמרר,והאחראית הכינה מצגת מדהימה על רבין,וזאת הסיבה שאמא שלי לא היחידה שפרצה בבכי.

עברה בי צמרמורת מטורפת,והיה כייף לדעת שנתתי יד ועזרתי.

 

עזרתי להנציח את היום הזה לזכרו,לזכר המנהיג הזה שאני מעריצה,מעריכה,ויותר מכל מתגעגעת אליו (גם אם לא הכרתי אותו אישית).

לחשוב שהבן אדם סמך על העם שלו,התנגד לשים אפוד,ובכזו קלות מתנקש יהודי הצליח לירות בו.

כ"כ עצוב.

 

מתנקש יהודי. יהודי! אחד משלנו,ירה בבן אדם שעשה מעל ומעבר בשביל השלום.

אני רק רוצה,שהוא ירצה את העונש שלו כמו שצריך.

עד סוף החיים שלו,בכלא. עד הסוף.לקבר.

 

 

 

יהי זכרו ברוך.

נכתב על ידי , 23/10/2007 22:27  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

6,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnush אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nush ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)