לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

וואסט || WAST



כינוי: 

בת: 28

ICQ: 374723052 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

תמונות לעיצובב שוותת לשימוש אישי !! + כפתורים לשימוווש איישיי . [[:


   

     

 

                                  

 

 

 

כפתורים :

 

גלידות :

   
 
  
  
  
  
   
  
   
   
    
  
  
   

 

אחר :


   
  
   




 

 
חיות :
 





סתיו וחורף :

  
  
  
  
אביב:

  
  
 
פירות:

  
  
  
 
 
קיץ:

  
  
  
 
דובונים:


   
  
   
   
    
   
נכתב על ידי , 22/11/2007 08:07  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תמררקקי (: ב-12/12/2007 18:28
 



פיסקלים לשימוש אישי+מבצע חדש ! גיבוו ליי :*


פיסקלליםם .

      -

     

    

     

     

   

      

      

      

              
       
                                   
           
         
 
        
  
 
    
                         
 
 
 
           
         
        
       
 
        
 
 
   
         
        
 
           
            
                    

המבצעע .

 

מאחורי הסווכריות :

 

 1. 2. 3.

       4 . 5.  6.

 

מ'ס בלוג 1 :
מ'ס בלוג 2:
מ'ס בלוג 3:
מ'ס בלוג 5:
מ'ס בלוג 6:


______________

< אוהבת המוניםםם > ^
^ המנהלת שירניקק ^^ ;))

נכתב על ידי , 21/11/2007 17:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של + ~ !! שירניקק 3> + , ^ ב-22/11/2007 07:55
 



סיפור יפה שכתבתי מקווה שתגיבוו ליי ^^ לאףף יוו [[:


היי מה קורהה מאמווצ'יםם ?! כאן הכנתיי לכםם סיפוררר יפאא שכתבתיי! אחריי 3 הגבוותת אני ממשיכהה :]

סיפור 1 -  שכונה חדשה וחברים חדשים .

פרק 1 העיי , לפני שאני מתחילה הינה דברים עלי : שם : טלי. שם משפחה :ג'קסון. גיל :13. עיר מגורים : דימונה. חברה הכי טובה : לירון. חבר : תומר. אחות :רותם הקרצייה בת 15 [בתיכון] אח :דור גם קרצייה בן 5 [בגן] אמא : נורית. אבא : ניסים. טלי מאמי קומי כבר עוד מעט מאוחרר!! את תאחרי לבית הספר החדש שלך!! נו מהר ?!! אמרתי בסדר רותם עד כמה את יכולה להיות קרצייה!?!?! היא אמרה לי עד כמה שאפשר וצחקה אמרתי טוב לכי לכי לעניינים שלך! היא אמרה טוב ויצאה מחדרי ו..
טוב אני יספר לכם מה קרה! הכל התחיל לפני חודשיים
שבו הייתי עם 3 חברותי : נועם,גל ויעל
הן היו חברותי הכי טובות! עד שאבא קיבל
עבודה ונאלצנו לעזוב ): אוףף אני מיתגעגעת
אליהן אולי אני ישלח להן מכתב?! כןן :0
ליעלי גלי ונועם המתוקות שילי ,
היי מאמוצו'ת שלי מה נשמע?! אצלי לא כל כך טוב
אני מתגעגעת אליכן! יעלי נו התקבלת לאודישןן??
אני בטוחהה שכןן ונועמושש את עדיין מציירת אם
כןן שלחי לי ציורר! וגליי ניצחת בשחייה ?. אם כןן
מזלל טובב אם לא לאאא נוראא [[:: טופפ.. אני מקווה
שלא תשכחו אותי אוהבת אותן מלאמלאמלא 3>
טלי חברתן הכי טובה :) ביושש [:
אני מקווה שהם ישימו לב למכתב אוףף אני צריכה ללכת לבית ספר
החדש .. הלוואי ויהיה לי המון חברות+חברים טוב יאלה מספיק
דיבורים אני צריכה להתארגן :] היסתרקתי עשיתי קוקו עם קוקיה
לבנה שמתי שמלה וג'קאט כחול עם פייטים מזה מהמם!! ונעלי אולסטר לבנות
מהממות!! נתתי לאמא ואבא נשיקה אמרתי שלום לרותם ולדור והלכתי לבית הספר :|
ראיתי את חלוקת הכיתות ואני בכיתה ז'2 <> טלי ג'קסון - ז'2 הייתי
קצת שמחה כי כל השנים הייתי א'2ב'2,ג'2,ד'2,ה'2,ו'2 ועכשיו ז'2 [: [חיחיחי סליחה על החפירהה!]
ניכנסתי לכיתה וניתקעתי בילד מזה חתיךך! חתיך אני אומרת הורסססס!!!! מזה הסמקתי
ואמרתי : אופסס סליחה מצ'טערת
הוא אמר לא נורא איזה כיתה את לומדת?! אמרתי אהה... ז'2 אתה ?! הוא אמר גםם!!
אז הייתי שמחה יותר חיחי .. הוא אמר יופי ניפגש ?! אמרתי
כהה היה צ-ל-צ-ו-ל והלכנו ביחד לכיתה [: ישבנו אחד ליד השני
והמורה חנה אמרה "עושים היום היכרות" אז חשבתי ככה אולי אני
יפגוש חברות+חברים חדשים ! והכרתי חברה נפלאה
שקוראים לה לירון והכרתי גם ת'בחור שניתקלתי וקוראים
לו תומר :0 היה צ-ל-צ-ו-ל
להפסקה והוא אמר שהוא רוצה להגיד לי משהו
הוא אמר אני לא יודע אם זה מתאים טוב בקיצור
מה שרציתי להגיד לך ש....

רוצים לדעת מה תומר אמר לטלי ? ! האם יהיו חברים ? !
הכל בפרק הבא של : " שכונה חדשה וחברים חדשים " !
______________

< אוהבת המוניםםם > ^
^ המנהלת שירניקק ^^ ;))

נכתב על ידי , 21/11/2007 17:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תתתתתמיקק 33 > ב-12/12/2007 14:43
 





541
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל+ ~ !! שירניקק 3> + , ^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על + ~ !! שירניקק 3> + , ^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)