לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור חסר שם...


סיפור...שהוא...חסר של..?XP

Avatarכינוי:  me. and just me

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2008

רע.


אז אני עדין קצת רוצה אותו..

וכל פעם שאני נזכרת בזה...

איך זה התחיל מושלם כמו באגדות

ואז זה היה חלומי

אחר"כ היה כלכך טוב

ואז בבום אחד שלקח לי יומיים בערך להפנים הכל נהרס

פשוט הלכתי וגמרתי את זה.

 

החבר הראשון אמור להיות הכי טוב..הבחירה הראשונה היא הכי בררנית.

אבל אני מיוחדת. בחרתי בבנאדם הכי לא מתאים\:

 

האמת שבטיול שהכרתי אותו ועוד אחד...פשוט לא ידעתי את מי אני אוהבת יותר..

ואז חבר שלו בא ושאל אם אני אוהבת אותו..אמרתי שכן..

היתי מסוחררת מההרגשה שאני אוהבת מישהו,

ולא סתם.

אני אוהבת שניים.

ואני צריכה לבחור(לא שהם רצו אותי..)

ומשם הכל התגלגל.

והשני שהכרתי?

מסתבר שגם הוא היה דלוק עליי.

איכ. מה הם מוצאים בי?S:

 

היתי בוחרת בו אם הוא היה אומר לי. אני חושבת.

 

ועכשיו הוא דלוק על מישהי אחרת..ופעם ב אומרים שלום כזה קטן..

כלכך מבאס\:

 

וחוץ מזה..כבר חשבתי שאני מחבבת מישהו אחר,

וכולם אמרו לי כזה "אולי תהיו ביחד?"

חשבתי שזה הולך לכיוון טוב.

אבל עכשיו, בזכותי, יש לו מישהי אחרת.

 

בלי קשר לזה,

אני מתחילה להיות ממש שוויצרית ומתנשאת..

כל הזמן יוצא לי "טיפשה" "סתומה" "מפגרים" וכל מיני כאלה..

ואנ כל הזמן משוויצה בציונים שלי.

וזה ממש מגעיל אותי שניה אחריי שאני אומרת את הדברים><

 

כי אני מנסה לפתח ביטחון עצמי.

לדבר יותר.

לשתף.

להגיד את מה שאני חושבת.

 

אבל אני עדין לא שולטת בכל מה שיוצא לי מהפהS:

 

 

אני חייבת להפסיק.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אני כזאת זונה שמנה ומכוערת.

חשה ומתנשאת.

שחולמת על האביר הלבן,

ומפחדת להיפגע.

שוב.

 

 

 

 

 

 

 

 

דמט!

 

 

 

 

 

גילי 

נכתב על ידי me. and just me , 23/12/2008 01:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לme. and just me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על me. and just me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)