לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור חסר שם...


סיפור...שהוא...חסר של..?XP

Avatarכינוי:  me. and just me

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2009

אז...למה?


למה היתי צריכה ללכת לשם?

 

כי היתי צריכה להראות לבן זונה הזה שהוא פספס משהו שוווה מאוד

כי היתי צריכה להראות לכולם שאני שווה יותר ממה שהם חושבים.

כי היה לי כבר מקום בטוח של כבוד. 7 בנות התקשרו לבדא שאני באה(:

כי זה פורים. איך אני בפורים לבד?

כי זה מסיבה, וזה כיף!

כי השיער שלי הסתדר ממש טוב

כי הרגשתי חרא גם ככה

 

 

 

אני שונאת את העולם עכשיו.

המסיבה הזאת יכלה כל כך לשמח אותי...אבל לא! ההורים שלי היו חייבים להבריז

 

 

זונווווווווווווווווווווווווות!!!!

 

 

כמה פעמים יוצא לי ללכת למסיבה ולהרגיש ממש טוב אם איך שאני נראית? אממ..אפעם..

אז עד שזה סוףסוף קורה?!?!? - לאאאאא הם חייבים להבריז נכון????

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

 

 

 

החרא הקטן חייב לראות בכל שניה שהוא רואה אותי את ההפסד. אני רוצה לראות את העצב בעיניים שלו! שירגיש את הפספוס!

המבטים הלא מרוצים שלו יכולים לעשות לי את היום!

אבל לראות אותו שמח? יכול להרוס..

והעובדה שהוא מנסה להתקרב ואני דוחה-לא דוחה אותו גורמת לי להרגיש בשליטה, וזה הדבר הכי טוב שישD:

 

ועכשיו מדכא אותי שכולם שמחים ונהנים. וראיתי עכשיו הישרדות אז אסטרטגית? מישהו בטח כבר לקח לי את המקום של מלכה המסיבות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חרא! חרא של עולם!

 

 

 

 

 

 

 

 

זונות! כולם!

 

 

 

 

 

עד שמשהו אחד הולך לי? לא גם אותו לדפוק!

נכתב על ידי me. and just me , 9/3/2009 00:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לme. and just me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על me. and just me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)