לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי כקיבוצניק בודד


כן,כן עברתי לקיבוץ ואני אנסה למשוך את הבלוג הזה כמה שיורת כדי שתראו איך זה מכל העשן לכל הדבורים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

יום שלם מחוץ לקיבוץ :D:


היום.לא הייתי בכללללל בבית ואני אספר לכם מה עשית היום (אם יהיה לי כחXD)

קמתי ב8 45 מהשעון המעורר המטריד שלי D: רק בשביל לחכות לפלאפון מערן...וממש שכבתי חצי ישן עם הטלפון ביידים...ואז הוא התקשר "אתה יכול לבוא" "יופי בעי" בום נפלתי ונרדמתי.....ואז אחרי רבע שעה העירו אותי XD ונסענו לפ"ת....

ואז הגענו באיחור של שעה וחצי ושחקנו GOW2 והתקדמנו די הרבה :} ובעצם זה כל מה שעשינו אבל היה ממש כיף.
אחר כך נסעתי לסבא וסבתא שלי.....ואכלנו מלא כזה וטחנתי חצי עוגה...
ואז ממש שעמם לי....אז זמזמתי את המנגינה של הארי פוטר של הסרט בראש (נו אתם יודעים טנהנהנהנהננהנהנה מי לא מכירXD)

והייתי ליד האורגן...אז התחלתי לנגן את זה...וכל פעם שמצאתי צליל כתבתי ויש לי 2 דפים של המנגינה חחח וזה רק מזיכרון....ברור שזה לא נכון....אבל זה יצא ממש יפה.... וזה לקח לי משו כמו 3 שעות ואז חזרתי הביתה  והמחשב לא נדלק ורק עשה ציפצופים כאלה כמו R2D2 וחשבתי שהוא מת...אז הלכתי לפלא וכתבתי לכולם SMS נראה לי המחשב שלי מת ואז הוא עבד D:

קצרתי יום שלם מזה קצר...אבל היה כיף....ואבא שלי הלך לקנות מחשב ושכח לקנות לי מקרופון$#$%#$%#$%#$%

ואני צריך להתקשר למורה הטיפש שלי כבר ואין לי כח...עד כאן להיום גלעד D:


you know what i got? what do you got? i got to pee!
נכתב על ידי , 10/8/2007 20:08  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לילה של מריבות


עכשיו בוקר ,צהריים אבל בשבילי בוקר....ורק עכשיו היה לי כח לכתוב על אתמול בלילה....

נשארתי ער עד 4 וחצי בלילה ורבתי עם אנשיםXD באמת!

בהתחלה רבתי עם רותם ולא הבנתי אם היא חקה כמוני או בכתהXDוממש הרחקתי לכת אז..שוב סליחה :P

אחר כך רבתי עם דורין  על זה ש....אם אני לא שם מצלמה-אומר שאני שונא אותה.....כן והיא נעלבה ממש (אשמתי?!XD) ועכשיו היא לא מדברת איתי

תמיד אמרתי שמצלמה הורסת יחסים!

מה שהיה כיף שכל הזמן הזה דברתי עם אביב בצד וצחקתי על כל הילדים האלה חחח איזו חמודה....ומנופר לא שמעתי אתמול =[ אבל תמיד יש את היום נכון ?D:


לסיום...

ערן תפסיק ללחוץ עלי לעשות פוסטים!XD

 ומחוץ לנושא אני מחכה פה כבר שתעיים שיביאו לי אוכ- או הגיע!D:
נכתב על ידי , 9/8/2007 13:53  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סתם עוד יום משעמם בקיבוץ


טוב אז כמו שכבר הבנתם אני גלעד מרמות מנשה והכל ירוק פה וצומח אבל לא קורה כאן כלום.

בטח שמתם לב שעצבתי את הבלוג (סתם חחחח) אבל באמת תודה ליואב שעיצב אותו (לבד לבד) ואפילו לא בקשתי ממנו!  אז כמו שאמרתי לא אכפת לי שתדברו עלי מאחורי הגב אז הנהנ קבלו.

אחרי שקראתי אתמול את התגובות מעוד התאכזבתי מהתגובה של עדי.מי היא חשה את עצמה שתגיב לי כאילו היא ראש הממשלה...מתקנת לי שגיאות כתיב בתגובות. מקווה שהיה לך כיף לצחוק עלי לפחות. וגם ערן....לא תדע עד שלא תנסה...זה די כיף לכתוב בלוג כי ממש שופכים הכל ולי לא אכפת ממה שתגידו אז בכלל.... אז היום.(לא נראה לי שאני אכתוב על כל יום כי לא קרה כלום.

קמתי ב4 וישר התלבשתי ועזרתי לאמא שלי לסחוב ארגזים כבדים למחסן ובחזרה וושוב ושוב והלכו לי היידים. היום מגיעים אלינו אורחים זאת אומרת שאחותי וחברה שלה יתנחלו על המחשב ולי יהיה אסור :לנגן בגיטרה לשחק בPS2 לירות ברובה אוויר לדבר אל עצמי לעצבן אנשים ואולי אפילו לא לראות טלויזיה....אבל זאת הזדמנות טובה להמשיך את הארי פוטר השביעי כי נראה לי שאורן ממש עצבני שאני אסיים אותו תוך 3 ימיםXD


חוץ מזה באמת שלא קרה כאן כלום ושוב תודה ליואב שעשה את העבודה בעיצוב פה שלי אין מושג איך עושים

בעי תהנו.גלעד
נכתב על ידי , 8/8/2007 17:35  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 31

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל=-גלעד-= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על =-גלעד-= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)