לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  שירושל'הD:

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2008

לא מבינה מה עשיתי לא נכון !!?.??


 

 

תקשיבו אני עכשיו

לא צוחקת וגם

אין לי סיבה לצחוק .

אני סוגרת את הבלוג, לא סוגרת

לגמרי רק עד

מתי שיהיה לי על מה לעדכן .

וגם לרגל שיפוצים .

את האמת באמת זה מעליב ,

שאני כל -כך משקיעה.

בעידכון ואתם לא מגיבים ~

 

אני סוגרת , כי אני מרגישה ,

שאין לי למה לעדכן וגם למי !!!

לעדכן את הבלוג הזה יום יום !

אני סוגרת,

עד שאני אחדש כוחות ועיצוב !!

 

 

ממני בלבד :

שיר

 

נ"ב  - תודה לכל מי שהגיב עד עכשיו !

נכתב על ידי שירושל'הD: , 20/7/2008 02:04  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

 

  היי לכם ..

 

מחר ( יום חמישי )

זה , יום עצוב בישבילי ..

 

עוד לא התחלתי לכתוב כבר אני מתחילה לבכות ~

 

מחר זה האזכרה לבת -דודה שלי!!

 

שאני אוהבת..מאוד !!

 

 

( מי שהיה בדרמה השנה אז אני סיפרתי על זה שהיה צריך לספר על הדברים העצובים אם,

אתם זוכרים !?)

 

אוףף.. אני כל כך מיואשת בלעדיה !!!

 

אני מתגעגעת אליה יותר מאל כול אחד !!!!!!!!!

 

 אוף ....מה עושים ?????!!!!!

 

 אני לא יכולה לתאפק !

 

ומה שהכי כואב בכול הדבר הזה זה שאני לא פגשתי אותה לפני שהיא הלכה לעולמה .

 

וגם לא לפני זה .. שזה היה לה רק שמעתי בטלפון שהיא חולה וההורים שלי הלכו לבקר אותה

וזהו ואז בלוויה אני לא הלכתי ההורים שלי לא רצו שאני יילך !!!

 

כי זה היה כואב לי יותר מדי !!

 

לא יודעת מה לעשות .. ועצובה !! מאוד

 

        שיר שלכם !! תגיבו !

 ואני עכשיו כל כך רוצה אותה לידי להגיד לה שלום ואיאפשר

 

 

נכתב על ידי שירושל'הD: , 16/7/2008 23:59  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירושל'הD: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירושל'הD: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)