לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומן אישי


ספר שאני כל כך אוהבת יומן אישי ולא רק הוא..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

יומן אישי פרק 11..למה הכל קרה..


ערב לפני שהלכו לישון..
אלכס הלך להתקלח,ליז הלכה לסדר את המיטה לשנתה וכריסטין הלכה לשאול את אביו של אלכס..
"סליחה אדוני,אתמול אני רבתי עם אמי והיא כעסה עליי ולכן לא בא לי לחזור הביתה עד שתחזור למצב הרוח
הנורמלי..אז רציתי לשאול.."."אם את יכולה להשאר לישון אצלינו?"אמר גרג בנחמדות.
"כן אני יכולה?"שאלה בחשש."כמובן למה לא?!"אמר והצביע על החדר שבו תישן ואמר:"זה הוא החדר שלך,
לילה טוב.."
"לילה טוב ותודה שהרשת לי להשאר..אדוני"כריסטין עלתה למעלה וראתה את ליז מסדרת את המיטה.
"מה את עושה בחדר שאני אשן בו?!"שאלה ברוגז כריסטין.
"לא אני מצטערת..זה! החדר שלי ומה את עושה פה?!"אמרה ליז ודחפה את כריסטין קלות.
"אךך את לא עשית את זה!?"אמרה כריסטין ודחפה את ליז חזרה.
אוו,את כנראה מבקשת ממני כמה בעיטות ..אה?!"אמרה ליז בכעס.
"אוו..לא לא לא!את מבקשת לא את דורשת ממני מכות!"אמרה וסטרה לליז.
"אוקיי עברת את הגבול!"אמרה ליז יצאה מהחדר ורצה לספר הכל לגרג כאשר כריסטין בעקבותיה.
היא תפסה אותה בשער והעיפה אחורנית.ליז דחפה את כריסטין במדרגות והיא התגלגלה כלפי מטה.
גרג שהיסתכל על כל המחזה ה"מהלהיב" הזה, התחיל לרתוח וצעק"דיי כבר!!!"
הן קמו נעמדו ישר ,הסתכלו עליו והתחילו להתווכח מי אשמה יותר.הוא עצר אותן ואמר:"אם תתנהגו כך
לא תוכלו להשאר לישון בביתנו ..התנהגותכן עברה כל גבול!"הן הביטו אחת בשניה ואמרו:
"אנחנו מצטערות נתנהג טוב אנחנו מבטיחות.."אמרו כשידן הימין על הלב ושמאל באוויר.
גרג הביט כלא מאמין ואמר:"אני רוצה לראות פה לחיצת ידיים.."הן התקשו להגיע אחת אל השניה ובלי רצון
לחצו את היד של השניה.גרג הביט ואמר שוב:"אממ ועכשיו חיבוק קטן.."
"מה?!"צעקו שתיהן."לא..סתם סתם"..חייך.."טוב כיבוי אורות!"צעק גרג,ותוך שניה כולם היו במיטות.
כריסטין וליז ישנו באותה מיטה,משום שחדר האורחים בדרך כלל היה לזוגות.
זהו ביי..

נכתב על ידי , 24/9/2007 15:20  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יומן אישי פרק 10


.."על מה כל המהומה?"שאל גרג..
"אהה אבא.."אמר אלכס בגמגום..וכריסטין העיפה את השערה שהפריעה לה הצידה..
"בסדר..אני מקווה שניקיתם פה אחריכם..כי  אני לא מתכוון לנקות.!!!ועכשיו כולם למיטות!!.."
"אבל אבא.."צעק אלכס..
הבנות הסתכלו אחת על השניה וצעקו.."אני רוצה לישון עם אלכס בחדר..!!!"
אביו של אלכס הסתכל אליהן במבט דיי מאיים ואמר.."למיטות מיד ואף אחד חוץ מהכלב של אלכס לא ימצא איתו בחדר..!!"
בלילה כשכבר כולם נישכבו לישון התחילו הליכויות..
כריסטין יצאה ראשונה..היא עברה את המסדרון החשוך בידה פנס..
היא לבשה חלוק וניסתה להתגנב לחדרו של אלכס..
בדרך היא ניתקלה בליז שבאה עם גבה עליה.."אוו.."הן צעקו יחדיו.."מה את עושה פה?"שאלה כריסטין את ליז..
"לא מה את עושה פה בלילה עוד.!!"כעסה ליז.."אהם אהם..."יצא קול מבוגר מאחוריהן..
הן הסתובבו וצעקו.."אהה.."
"אממ אני הלכתי למטבח..אני לשירותים.."אמרו שתיהן..
"אהא.."אמר גרג..מיד למיטות ואם אני אראה אתכן פה שוב!!..
"אואח.."פיהק והתמתח אלכס..בעודו מסתכל על ליז וכריסטין העייפות שותות קפה..מפהקות..מתחת לעיניהן יש שקים..


נכתב על ידי , 22/9/2007 19:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יומן אישי פרק 9


אלכס לא הבין מה קורה עם הבנות אך הרגיש דיי רצוי..המלחמה לא הייתה בדיוק על אלכס גם אליו
אבל הן רצו לנצח אחת את השניה להראות מי יותר טובה יותר שווה..
מי השולטת באמת..בזמן הארוחה זאת אומרת הארוחה שהם עצמם בישלו..הכל קרה בדרך מוזרה..
לאחר מכן כשניכנסו למטבח שלושתם..כריסטין,ידה בידו של אלכב לא מרפה ממנו..
וליז שמנסה לחשוב על דרך לנקום..ליז דחפה קלות את כריסטין הצידה ואמרה בקול רעם..
"אז אממ אלכס אתה אולי רוצה שאני יעזור לך.."אמרה ודחפה עוד קצת את כריסטין הצידה..
כריסטין עברה לצידו הימני..ואמרה.."אלכס אמא שלי לימדה אותי מתכון מיוחד.."אמרה בכל נחמד שכבש את אלכס..
"אני חושב שנכין ספגטי וזהו.."אמר רק כדי שיפסיקו להימרח..למרות שאהב זאת..
אלכס לא יכל לקלוט את המחשבה שליז דלוקה עליו אך היא דיי הייתה מוצאת חן בעינייו..כריסטין הכובשת..
הייתה בעיניו בחירה קשה..ו"התחרות רק התחילה"..חשב..
כשאכלו כל אחת הייתה בצידו של אלכס כריסטין מימין וליז משמאל..
"אז אלכס אמרה ליז טעים?"..אמרה וליקקה אצבע..
"כן אלכס טעים נורא ניסינו.."אמרה כריסטין וקחה עוד ביס מהפסטה..
"אוו נורא טעים אני מת על זה..!!"אמר וקם כדי לשים את הצלחת במדיח..הן קפצו וצעקו בו זמנית..
"אני יעשה את זה..".."לא אני יעשה את זה.."צעקו שוב..הן ניס לחטוף את הצלחת שלו..אך היא נפלה ונישברה..
אז הן התחילו לרוץ בכל החדרים אחת חיפשה מטאטא השניה יען..
והן התחילו לנקות ולדחוף אחת את השניה..אלכס הסתכל על המתרחש ולא האמין למראה עינייו..
הוא חשד בתחרות הקטנה שלהן אבל לא חשב שהכל יגיע כל כך רחוק..זה היה מפתיע גם את אביו שעמד בדלת..

נכתב על ידי , 18/9/2007 21:22  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לteen in rage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על teen in rage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)