לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


עיצובים, עיצובים ושוב עיצובים. זה ה-בלוג עיצובים (:

Avatarכינוי: 

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

עיצוב חדש וכמה עודעות.


עיצוב חדש.

מה אתם חושבים עליו?

כמה הודעות:

1. איני מכינה עיצובים לאתרים אשר נמצאים בטיפו.

2. איני מכינה פרסים לתחרויות.

נכתב על ידי , 11/8/2007 01:20  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



העיצוב לרקדנית בסתר.


העיצוב לרקדנית בסתר. אני מקווה מאוד שתאהבי את העיצוב.

משהו קטן - רק אחרי שסיימתי להכין את הכותרות שמתי לב שרצית אותם בצבעים מסויימים.

אם תרצי שאני אשנה את העיצוב למה שרצית רק תגידי לי..

 

 

רקע - F6DD7B

צבע כתב שלדעתי יתאים - F49633

 

צבע רקע - C7D0D3

צבע כתב שלדעתי יתאים - 909B9F

 

 

צבע רקע - F9E7F0

צבע כתב שלדעתי יתאים - CF83A9

 

עריכה:

רקדנית בסתר, החתימה מוכנה.

אם את רוצה את החתימה עם צבע רקע מסוים תביאי לי את קוד הצבע ואני יעשה לך. (:

ואתם? למה אתם מחכים? תזמינו.

 

נכתב על ידי , 10/8/2007 14:56  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פונטים באנגלית להורדה. ^^


העלתי לכם ארבעה פונטים באנגלית. מקווה שתאהבו.

ואם הורדתם, אז רק תכתבתו זאת בכדי שאני ידע להבא אם להמשיך להעלות לכם דברים.

טוב, אז לא נדבר הרבה. הבא נתחיל.

  

   

 

להורדת חבילת הפונטים לחצו כאן: ||פונטים||.

ובבקשה ממכם. אל תעתיקו. תודה.

צריכים עיצוב? מוזמנים להזמין.

נכתב על ידי , 9/8/2007 21:28  
304 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,650
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל|| מיטל עיצובים || אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על || מיטל עיצובים || ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)