לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רעות מ"האח הגדול" D:



Avatarכינוי:  רעות מהאח הגדול D:

בת: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

יאייייייייייי לא הודחתי


לא הודחתי D:

וגם בגלל שקיבלתי הכי הרבה קולות עם לאון אז אנחנו נינכסים לסוויטה D:

אבל עדין לא החלטנו אם בניפרד או ביחד..

אם ביחד אני איתו או בניפרד ברור שאני יבחר את שיייי 3>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

חחח

שיי אנחנו כבר בקושי מדברים ! :(

צריך לקבוע שעה ששנינו נתחבר XDD

 

הכרתי כמה דירים חדשים:

נטלי (אפשר לקרוא לך גם לולי ? חח),גאגא, וצ'אדוש

והם ממש מושלמים ^^

 

ונטלי וצ'אד מזל טובבבבבבבבבבב D:

-

תמונות, כי ממזמן לא שמתי :


 
 
 










 

 

נכתב על ידי רעות מהאח הגדול D: , 18/6/2009 18:56  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מועמדת להדחה :(


כניראה שרק אחד הצביע לי או אף אחד, כי אני מועמדת להדחה :(

בבקשה תצביעו לי זה חשוב לי, עכשיו שאני עם שיי וגם הצטרפו מתמודדים חדשים זה רק משתפר

וחשוב לי להשיאר בבית !

 

אז בבקשה תצביעו לי 3>

רק כנסו לכאן -

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=633262

 

ותכתבו אני רוצה שרעות תישאר בבית ..

בבקשה, גם מי שפעם ראשונה נכנס לבלוג הזה זה מעוד יעזור לי ^^

נכתב על ידי רעות מהאח הגדול D: , 16/6/2009 14:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרעות מהאח הגדול D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רעות מהאח הגדול D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)