לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Space


You're completely individual, except that you're exactly the same as everyone else

Avatarכינוי:  irkaaa

בת: 31

ICQ: 376282592 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

לכול מי שאני אוהבת!


 ורקה!

 

טוב לך יש לי הרבה מה להגיד....

חחחח..את שתדעי לך ילדה ממש יפה וכוסית...

אל תייחסי לאף אחד אם מישהו אומר לך משהו כי תדעי שאני חושבת שלא..חעחע!

את ילדה מאוד מצחיקה...פשוט משוגעת...

ואני נורא אוהבת אותך מהיום שהכרתי אותך התחלתי לחבב אותך...

ועכשיו אני פשוט מתהההההה אליך.

כי את מבינה אותי יכולה לתמוך בי וגם אף פעם לא רבנו כמה אנחנו מכירות 2 שנים?!))))

כע בערך ככה.

שדעי כשה אני יעזוב אני פשוט נורא התגעגע דבר ראשון אליך....

כי אני כבר לא הראה אותך כול יום במחששה מחששת סיגריות.

אני לא יוכל לחבק אותך((((((

אבל אני כע ישמור על קשר....כי אין אין אליך.

שתדעי.....

אני אוהבת אותך 3>

 

וזה בישבילך מאמי:









קלריה!

 

טוב לך מאמי רציתי להגיד שאני נורא אוהבת אותך את באמת היית לי חברה טובה מאוד.

אני מקווה שזה ישאר כך.אני ממש ממש אוהבת ומכבדת אותך.

כי אין אליך.

עברנו איתך כול-כך הרבה דברים שפשוט אין לי מילים אני ממש מתה אלי יפה שלי!

I SOO LOVE YOU





אניה!

טוב חמודה שלי לך אין בלוג יש לך משהו אחר....

אבל רציתי לרשום לך גם פה.

את ילדה ממש מתוקה ויפה 3>

אנחנו מכירות מ כיתה ה" ואני מאוד אוהבת אותך.

אני מאוד שמחה שהשלמנו איתך אחרי שהיינו בריב דיי גדול....

ושדעי אני לא ורצה יותר לריב אני פשוט מתה אליך....

אני מאוד אוהבת אותך מתוקה!





זהו אני פשוט אוהבת אותכם!

 

I VERY LOVE MY FRIENDS

 

 

נכתב על ידי irkaaa , 5/10/2007 22:49  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לirkaaa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על irkaaa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)