לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Space


You're completely individual, except that you're exactly the same as everyone else

Avatarכינוי:  irkaaa

בת: 31

ICQ: 376282592 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

איזה חופש חרא אההההה.....


בלאט !@#$%^&*)(()*&^%$#@!

מה קורה לי אני לא מבינה....

אני שוכבת לישון בבוקר וקמה ב סביבות ה 7 בערב...

וזה מזה מעצבן אבל אני לא מצליחה להירדם בלילה.

טוב אני יעשה עכשיו איזה פוסט לא עצבני......

טוב דבר ראשון אני כבר פסדר אם הקטע של חבר שלי כע קורה הוא מוצאי אותי מהראש.

אבל זה פסדר......עכשיו פוסט......

 


למלאה.....

נכתב על ידי irkaaa , 5/10/2007 22:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לילה....


אתם יודעים נהייתי יותר קשוחה שמתי לב.

לא קשוחה עם חברות וידידים שלי...

נהייתי קשוחה עם חבר שלי.

אבל זה בצדק אתם יודעים למה?!

כי הוא נהייה מאניק איתי.....ואני לא השתוק.

נהייתי יותר אמיצה ואני כבר לא כזאת בכיינית...

כע אני מאוד אוהבת אותו אבל אני לא בובע...

גם לי יש רגשות וחולי...ואני חייב להוכיח לו שאני שווה את כול מה שמגיע לי!

טוב זה פוסט קשוח קצת....חעחעחעעע...

לא נורא פשוט עכשיו אני עוברת זמן קשה בישבילי...

דבר ראשון אני רוצה להוכיח לחבר שלי שאני לא הבובע שלו....

ושיש הרבה אנשים שכע היו מנסים לקחת אותי.

ושאין יותר כמוני....כי כול אחת שונה ומיוחדת....

הוא בעצמו אמר שאין אחת כמוני.....אז אם הוא רוצה יכול ללכת לחפש.

גם נהייתי אגרסיבית קצת.....טיפה...הרבה טיפה...

אבל זה לא נוגע את החברות שאני אוהבת ואת כול החברים...

זה נוגע קצת את חבר שלי ועוד ילד אחד....ואלה שיושבים לי על הוריד.

כע.....כזאת אני היה עכשיו......כי אתם יודעים אני לא מלאך....טוב אל תדברו גם אתם לא מתנות.

אבל אני אוהבת אנשים שמבינים אותי מכבדים ופשוט באמת חושבים שאני בן-אדם טוב.

אני לא רוצה שמי שחושב שאני בן-אדם טוב יתחיל לחשוב שאני לא ההפך....

אני רוצה לשמוע מה אתם אומרים אני צודקת או לא?!

לגביו שאני צריכה לקבל ממנו קצת יותר תשומת 3> וגם כבוד ואהבה....

אני גם בן-אדם...בדיוק כמוהו והוא חושב שאני חושבת רק על עצמי.

שהיה נמעס כבר לבכות ולהילחם....

אני היה אני...

פעם אף פעם לא שמרתי את הרגש ביפנים נתתי לעצמי לפרוע...

אמרתי לו ישר ולעיניין לא אוהב לך....

או שאני לא רוצה לראות אותך....

לא אני לא יוצאת איתך אני יוצאת אם חברים.

ככה כמוהו.........

קיצר זהו אני יפסיק אם החפירות שלי גם ככה אתם לא תקראו את זה.....

אז חפרתי מספיק בישביל 5 בבוקר אהה?!



טוב אני יחכה לתגובות....וסליחה אם נראתי רעה =)

אני בסך הכול ילדה עם נשמה של מלאך ורגשות של איזה רעה אחת....

נכתב על ידי irkaaa , 2/10/2007 02:26  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי =)


מזמן לא עידכנתי אההה...?!!!

לא היה זמן.

טוב מה אני יכולה לספר...

ב-19.10 אני עוזבת את בת-ים.

אוףףףףףףףףףףףף...לא רוצה...



טוב ועכשיו פוסט..פוסט.

אני יספר לכם מה עובר אליי מעניין או לא.

קיצר בפעם האחרונה אני לא מזזה את עצמי.

לא במראה החיצוני אלה במראה בפנימי.

כול פעם שאני והוא רבנו השתגעתי בכיתי לכרית לא רציתי כלום.

ועכשיו לא אני נידבקת ורבה איתו אלה הוא.

ואני לא רצה אחריו ולא רושמת לו SMS כול שניה.

כול פעם הוא רב איתי ואני רגוע כמו הים בקיץ.

ואחרי כמה זמן הוא מתקשר ומבקש שאני יבוא או שבא אליי.

אבל אני יגיד דבר אחד הוא רצה את זה.

הוא אמר לי "תתבגרי כבר" והנה זה.

היום נגיד רבנו קצת.

הוא יצא מהבית שלי אם חבר שלו לא אמר לי אפילו ביי לא נישק אותי.

טוב אני ישבתי במחשב רגיל...כמו תמיד.

הוא ישב על הספסל שממש פה ליד החלון שלי.

אלרי איזה 5 דקות כבר כיביתי את האור והכול.

אני שומעת הכלבה שלי נובחת ורצה לדלת..ואז פתאום מתחילה לקשקש בזנב.

טוב בהתחלה לא הבנתי.

פתאום אני שומעת דפיקה בדלת...אני פותחת והוא עומד בפתח הדלת...

הוא הסתקל לי בעניים לקח לי את היד הקריב אותי אליו...ונישק אותי..............

כול הקטע שאז צילצל הטלפון שלי...ואני הייתי צריכה ללכת.

הוא אמר לי לילה טוב מלאך שלי נישק אותי אמר אני אוהב אותך...

סגרתי את הדלת וזהו.

זה היה קטע מזה מוזר....

אבל מה שעכשיו הבנתי שאני באמת מתחילה להתבגר...

או שסתם אני חייה בהשליות..או אוכלת לי סרטים.

קיצר אני יגיד דבר אחד....

היה מה שהיה....





נכתב על ידי irkaaa , 1/10/2007 02:30  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לirkaaa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על irkaaa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)