לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היי קוראים לי תומר ואני לא יודע בדיוק מה החיים אומרים. אני רוצה שתעזרו לי בבקשה .... ביי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007


היי משעממם ואין לי כולום לספר שיהיהי משהו מעניין אני יכתוב משהו ייאלה בייי



מתומר
נכתב על ידי , 23/8/2007 20:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה הם פשר החיים??


היי קוראים לי תומר את זה אולי אתם יודעים. אני לא יודע מה הם פשר החיים ??
בוא אני יספר לכם סיפור קצר על עצמי.{אגב אני עולה לכיתה ז'}יש לי כלבה, קוראים לה שמנת[שם מוזר ,אני יודע] ויש להורים שלי אותה מאז שאמא שלי הייתה אם אח שלי הגדול בהריון{בערך בשנת 1991}.הכלבה הזאת עברה 2סרטנים ושני אירועים מוחים.אבל לא סתם אירועים מוחים וסתם סרטנים ,הם היו קשים מאוד והיא סרדה אותם. היתם מאמינם .אבל אני רגיל לזה ,מה לעשות.ב2008 היא תיהיה בת 17{בשנים של כלב 115 שנה} והכל בגלל...
אני לא יודע תגיבו ותסבירוו לי בבקשה.
אני אכתוב לכם עוד דברים שאני לא מבין בינתיים


בייי...@@@!!!!???
נכתב על ידי , 9/8/2007 14:32  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 28

Google:  אני מלך

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למי צריך חיים??!!!@@@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מי צריך חיים??!!!@@@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)