לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי זמיר

קוראים לי זמיר בת 18 אוהבת לעשות חיים וחברים זה הדבר הכי חושב בעולם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

טיול תיכונים 2007!!..


אתמול חזרתי הביתה מטיול תיכונים שהיה בצפוןן!!

 

היה פשוט ממממדהיייייייםםם!!

 

היינו בחוף דור וכל הלילה רק  שתינו צחקנוו עשינו שיחות נפשש ומה לאא

 

שני תודה רבה לך על  הכללל היה ממש נפלאא

 

איגור אתה חמודד!

 

גבאיי אין עליךךך היה כיףף איתךך

 

כתומייי את מלאךךך

 

מתה עליכםםם!

נכתב על ידי , 9/8/2007 17:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג חדש!!


קוראים לי זמיר ואני בת 18

 

 אחת שאוהבת שאוהבת לעשות חיים

 

המשפחה זה הדבר הכי יקר לי בעולם

 

החברים לעולם לא ישאירו אותך לבד

 

 

חיים רק פעם אחת אז תנצלו כל רגע ורגע מהחיים =)

 

להקת פרדוקס לשלטון!!

 

(אם בא לכם תגיבו=)

 

נכתב על ידי , 9/8/2007 17:05  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 35




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , דת , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזמזם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זמזם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)