לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

this is no miraculous life


I talk to God as much as I talk to Satan 'cause I want to hear both sides
Does that make me cynical
There are no miracles,And this is no miraculous life

I savour hate as much as I crave love because I'm just a twisted guy
Is this the pinnacle, is this the pinnacle, the pinnacle of being alive
Biffy clyro is a genius.

pure genius.

נכתב על ידי , 19/9/2010 21:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גיא


יצא לי פעם לקרוא את המשמעות שמאחורי קלף הטארוט"החלום"שבעקרון מסביר את המקור של החיה הזאת שאנחנו קוראים לה "אהבה".

הרעיון הוא די פשוט:אנחנו,בני האדם,מפחדים מהבדידות לא כי זה לא כיף להיות האנשים האחרונים שבוחרים במשחקי המחניים או האנשים שלא מזמינים

לימי הולדתולמסיבות נחשבות,אלא כי אנחנו יודעים שבשניה שנשאר לבד בלי טיפת הסחת דעת נאלץ להתמודד עם דבר שאנחנו פוחדים ממנו יותר מכל-עם עצמינו.

וכאן האהבה באה לידי ביטוי.

המחוייבות שנוצרת במערכת יחסים מבטיחה לכל צד שתמיד תהיה לו הסחת דעת,וגם ברגעים שהגלגלים בראש מתחילים להסתובב והמחשבות מתעוררות

יהיה מישהו שירוקן לנו את הראש מתוכן ויכניס לנו משהו נטול דאגות ומלא שטויות שיעזרו לנו להדחיק את עצמינו וכל דבר שמונע מאיתנו נחת.

כשמערכת יחסים נגמרת,האישה(כי לגבר יש שיטות התגברות פחות שפויות)ברוב המקרים תמצא את עצמה עם מארז של בן אנד ג'ריז,בוכה מול סרטי נשים כושלים

מייללת שטויות על חייה האומללים,הבודדים והרווקים.היא תתחיל למלא את הראש שלה בשטויות כמו:"אני אכזבה","אני אמות רווקה בתולה עם חמישים חתולים"

עד שחברה טובה שלה תקח אותה לסיבוב ותכיר לה את החבר הבא שלה.והמעגל לא נגמר ולא יגמר לעולם.

ולמה?

כי אחרי שהיא בילתה חודש לבד אחרי תקופה ממושכת(או שלא)של הדחקה והתרחקות מעצמה,

היא זקוקה שוב להסחת דעת כי ההתעמקות שלה בעצמה שאבה לה את הכוחות.

 

יש לי חבר,ואני נמצאת באחת התקופות היותר יפות שהיו לי בחיים הקצרים שלי.

לילה שלם שכבתי במיטה,שמעתי שירי אהבה מוצלחים למדי,והרהרתי ברעיון שאולי גם אני כמו נשים אחרות נמצאת בקשר הזה מהסיבות הלא נכונות.

לשמחתי הרבה,גיליתי שלא.

שנה שלמה הייתי לבד ולא סבלתי כל כך.התעמקתי בעצמי,הכרתי את עצמי,למדתי את הפגמים שלי עד השורש ולמדתי להתמודד ולחיות איתם.

כשחושבים על זה ככה,גם עכשיו כשאני עם הבן אדם המדהים הזה שמכיר אותי יותר משאני מכירה את עצמי אני ממשיכה להתעמק בעצמי

והוא גם עוזר לי להכיר צדדים בי שלא ידעתי עליהם וסביר להניח שגם לא הייתי יודעת עליהם בחיים הקרובים.

אני גם לא מרגישה שום תלות בקשר הזה.

יש לי חברים וחברות שאוהבים אותי ושאכפת להם ממני בכל פינה,ואין שום סיבה שאני אשקיע כל כך הרבה מעצמי בשביל מָשהו שאני במילא לא צריכה.

אבל יש לי תלות בו.

זה משהו שקצת קשה להסביר,אבל אני אנסה:

ללכת לישון בלילה בידיעה שלא החלפנו מילה יכולה לגרום ללילה בלי שינה.

לשמוע אותו מדבר ומספר דברים עם כל כך הרבה הגיון,חוכמה וכריזמה ולהרגיש כמו מרשמלו בל"ג בעומר.

לקבל את החיבוק דוב העצום שלו כשאני על הקרשים ולשכוח למה לעזאזל רציתי לקבור את עצמי שניה לפני.

לראות אותו מדבר עם משהי אחרת(יפה מכוערת טפשה או גאון הדור)לא יגרום לי לקנא,אבל אני אחטוף התקף חרדה תוך שניות.

לראות אותו מחייך את החיוך המדהים שלו עם הגומה השמאלית שלא נגמרת ולהפוך לאישה המאושרת בעולם.

לנשק אותו ולרצות למות כי אני לא יודעת איך להתמודד בלי השפתיים שלו בשניה אחרי.

אני יכולה להתמודד בבדידות ועם עצמי,ואם נפרד אני לא אמות או אתאבד...אבל אני יותר מאשמח אם ברק או שניים יפגעו בי ויגרמו לי נזק רציני.

אפשר לקרוא לאהבה התחמקות מהבדידות,או סתם תירוץ לסיפוק מיני אבל לי יש שם קצת אחר בשבילה..

Nemi

3>

 

 

 

you get me like I've never been gotten before.

(gotten\Slash feat. Adam levine)

נכתב על ידי , 11/9/2010 13:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





14,012

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לInduslovakian אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Induslovakian ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)