לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל דבר - בדבר אחד


זהו בלוג על כל מיני דברים לילדים: סיקורים, משחקים, תמונות, דברים ברשת, סרטים, סדרות, וכל מיני דברים אחרים...

Avatarכינוי:  מישיהו

בן: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

בלוג חדש-ביקורת חדשה


סופסוף פתחתי בלוג, בבלוג הזה אני פשוט יכתוב כל דבר מעניין שמצעתי באינטרנט שמעניינים ילדים ומדי פעם גם כמה סיקורים (או יותר נכון: תלונות) על כול מיני דברים. והפעם אני מעדיף להתחיל על סרטים לילדים.



בזמן האחרון אני ממש לא סובל את הסרטים! למשל היום ראיתי את "מבול של צרות" באינטרנט (מכאן) ונדהמתי לאן מדרדרים סרטים. למה אני מתכוון? להומור הקטן שבהם. קחו למשל את עידן הקרח 2: חרא של הומור. בעידן הקרח 1 צחקתי בלי סוף, והחלק ה"טלנובלי" (טלנובלי-ריגוש ודברים דפוקים כמו בטלנובלה/אופרת סבון) היה רק ב-3 דקות שבסוף, אבל בעידן הקרח 2 יותר מחצי מהסרט היה טלנובלי. חייכתי רק פעם אחת בכל הסרט! וקחו גם אתה שרק: כאן היה מצב של "צעד אחד קדימה ו2 אחורה" בשרק 1 זה היה ללא הומר אבל ללא חלק טלנובלי (כמעט), בעוד שבשרק 2 כל הסרט היה של הומור, אבל בשרק 3 אנכנו חוזרים אחורה-שוב אין הומור (אבל למזלינו לא היה גם אופרת סבון, זה היה יותר פעולה). כרגע יש לי את הרובוטקים, אבל אני לא הולך לראות את זה מרוב שזה היה מ-צ'-ע-מ-ם.



בנוסף יש לי משיהו לחובבי נארוטו שבינינו:


http://youtube.com/watch?v=h1oBo7B0Jmk
נכתב על ידי מישיהו , 10/8/2007 13:36   בקטגוריות אינטרנט, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



288
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישיהו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישיהו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)