לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dr.Mor Clinic



כינוי:  מווריי , ((+

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

הסוף של הבלוג ~


אז זהו חברה , הבלוג נסגר .
אני לא הולכת לכתוב מגילה שלמה , :/
כי זהו נגמר לי החשק .

בהתחלה רצינו [ אני וליאור ] לשפץ , כמו שאתם רואים שמנו אפילו עיצוב .
אבל עכשיו שאני חושבת על זה , ממש ממש לא באלי .
וגם אם אני ישפץ , אני יודעת שאני לא יעדכן כמו פעם .
בכל זאת , אני מצטערת .
אולי אני יחזור מתישהו , מה שבטוח שזה לא בקרוב .
החיים שלי זה לא להיט , כך שלא משנה .
בסה"כ לא כיף לכתוב כל כך הרבה ,
תוכלו למצוא אותי שם ~
http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=466044
זה הסוף של הבלוג ,
אני אוהבת אתכם . תודה על הכל !!!1 . 3 >
שלכם לתמיד , מור .

נכתב על ידי מווריי , ((+ , 7/9/2007 18:19  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צוות _ רימפי , ^^ ב-16/9/2007 21:03
 



עוד עידכון בחיי .


כן , לא עידכנתי כמה זמן .
* אני מצטערת *
אבל תבינו , שנה חדשה . אני בקושי חושבת על המחשב כמו פעם ,
אני יותר לומדת ובמחשב ככה קצת לפעמים .
אל תתפלאו , אבל לא מתחשק לי לעדכן .
* יש מישהו פה בכלל ? *
===
דבר ראשון רציתי להגיד שאני -
מאוהבת 3 >
וכן , יכול להיות שיש לי סיכוי איתו .
למרות שהוא לא עונה לי באייסיקיו לא אתמול ולא היום ,
אבל בבצפר ככה יש לו יציאות חמודות ,
והמבטים שלנו נפגשים כל הזמן , חיוכים ( ? ) וזה . סתם ככה ,
אני לא ממש בטוחה שהוא מרגיש כלפיי משהו למרות שאני מקווה D:
אנחנו מכירים כולה 4 ימים ,
אז זאת רק ההתחלה . יש למה לצפות .
===
היום קמתי מוקדם , התארגנתי לבצפר .
שמתי קצת סומק , צללית בלבן , שפתון .
היום לא שמתי שחור בעיינים .
נסעתי לבצפר ושהגעתי התסכלו עליי [ כמו תמיד ]
מה יפה בי ? אני לא מבינה , מה ?
אני לא כזאת יפה S:
טוב נו אני די יפה ^.^

* אל תתייחסו אליי *
===
שיר ? - D:
בעברית כה ? , אני פשוט אוהבת אותו .
הוא בשין של אהובי XD

לא אכפת לי מה תגידו, לא אכפת לי מה תאמרו
לא אכפת לי אם אפילו מחר אליי לא תתקשרו
היום אני חוגגת לא עושה לכם חשבון
תרימו ת'ידיים כי זה לא הזמן לישון
לא צריך סיבה לשמוח, לא צריך סיבה לרקוד
די.ג'יי. תן בבסים , די..ג'יי. תן לי עוד ועוד .


זה היום שלי, היום שלי ,
המסיבה שלי, החגיגה שלי
שוכחים המצרות, נקי מבעיות
זמן לשתות ולהשתנות במסיבה הזאת.


מרימה ת'ראש למעלה, הוא בטח מחייך אלי ,
בלב אני יודעת שאתה שומר עלי ,
ודאי מרגיש ת'אושר שקיבלתי בחיי ,
והחיוך שמגלה את האושר על פניי
היום אני מושלמת, היום הזה שלי
היום אני חוגגת ועכשיו כולם איתי .

~ שוב פזמון ~

בשיר , בקצב הוא יותר יפה בהרבה .
===
זהו להיום ><"
הרגשתי חשק לכתוב קצת .
מקווה שמישהו יגיב .
מוריק שמאוהבת . % @ 3 >
===

נכתב על ידי מווריי , ((+ , 4/9/2007 16:00  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sexy Frog ; ) ב-6/9/2007 17:26
 



יום גיבוש + יום שישי + שאלון + כפתורים חדשים .


Miley Cyrus at the carnival Miley Cyrus MILEY CYRUS AKA HANNAH MONTANA
כן , כן , עידכון
D:
רציתי להגיב אתמול אבל בסוף הלכתי לישון |:
תגיבו , אתם נורא -
מעליבים ומאכזבים .
אגב , בועז מעודה ניצח , יאי ^^
===
יום גיבוש -
היה כזה כיף !!! ,
D:
הכרתי חברות חדשות ;
מאי , נועה , סתיו , עדן , ליעד .
וידידים כמובן .
P:
הולך להיות ? סבבה .
המורה שלי מזה נחמדה , דווקא אחלה כיתה .
חוץ מלטם הגועלית , חשה ת'צמה יפפה ,
והיא בעצם דומה לתחת . |:
אז היה פאן ,
D:
===
אתמול [ שישי ] -
עזרתי לאמא שלי בניקיון ,
ובבישולים !
הייתי במחשב במיוחד ודיברתי המון עם ליאוריק ובעלי . ( ;
עיצבתי דברים בפוטו ,
אולי מחר אני ינסה להעלות כמה דברים 3 >
===
אני וליאור פתחנו בלוג חדש . < @
עזרה , עיצובים ופנאי .
הוא עוד לא מוכן .
לכניסה לחצו - פה .
===
שאלון -
* קרדיט לסב"ש וליאור מהחיים שלי *
בן או בת ? בת ובנים XD

פיצה או פלאפל ? Pitza [:

לבן או שחור ? שחור , O:

אורנג' או סלקום ? סלקום ><

אולסטאר או נעלי עקב ? שניהם !!

פונינט או קשת ? קשה , לא יודעת .

עיינים ירוקות או כחולות ? ישלי ירוק - חום , כחול מהממם (:

עגיל בלשון או בפופיק ? בפופפייייק D: [ אני יעשה ]

ריקוד או שירה ? ריקוד S;

שירים בעברית או לועזית ? גם וגם ^^

לכתוב בעיפרון או בעט ? עט עיפרון , XD

קיץ או חורף ? קיייץ , <$

בצפר או חופש ? בצפר , P:

תיכון או יסודי ? תיכון , חיכיתי כבר לסיים יסודי .

שיער ארוך או קצר ? אממ ...

שיער חום או שחור ? שחור , Oo

שיער בלונדיני או ג'ינג'י ? בלונדיני ^

בגד ים בקיני או שלם ? ביקיני , אעלק שלם ; C

יום או לילה ? לילה ^^

בלוג או אתר ? אהבתי אתרים , עכשיו בלוג . < @

סיפור - לכתוב או לקרוא ? לכתוב ,

ירקות או פירות ? פירות , תותים . לה לה להלה P:

עוגיות או עוגה ? עוגה .

גלידה וניל או שוקולד ? לא אוהבת שוקולד , וניל , :)

שוקו או קפה ? שוקווו , יאמיי [ ~

ים או בריכה ? בריכה , אני אלרגית למדוזות בים וגם שונאת חול S;

סרט או באולינג ? סרט .

ארטיק או קרטיב? מה זה משנה ?

חתול או כלב ? יש לי חתולה , אבל גם כלב חמוד , @

שישי או שבת ? שבת 3 >

גשם או שלג ? שלג !! , D;

ראש 1 או מעריב לנוער ? לא משנה לי P;

ירושלים או ת"א ? ת"א .

לקום או ללכת לישון ? לישווון [ z

Fox או TNT ? אין לי מה להגיד XD

שרק 1 או 2 ? 2 .. $

קומדיה או אימה ? לא יודעת מזה S:

כדורגל או כדורסל ? כדורסל , למרות שלא מחבבת את שניהם .

אנימה או טלנובלה ? טלנובלה !!

כוכב נולד או נולד לרקוד ? כוכב נולד T.T

מכנס ספורט או ג'ינס ? ג'ינס ..

ישראבלוג או תפוז ? תפוז ??? , ברור שישרא .

אפרסק או נקטרינה ? אפרסק . [:

תפוח או תפוז ? לא אכפת לי , 3 ;

מלפפון או עגבניה ? מלפפון ^

דפדפת או מחברת ? מחברת ,

ימין או שמאל ? ימיייייין , אני ימנית . חעחע D:

צמיד או שרשרת ? שרשרת , לא שמה צמידים |:

כסף או זהב ? זהב , מי לא ?

מתמטיקה או אנגלית ? אנגלית , שונאת מתמטיקה .

מורים או הורים ? הורים 3 + >

לשטוף כלים או לעשות ספונג'ה ? כלים , XD

קולה או מיץ ? מיץ

אייפוד או mp4 ? שניהם מעולים -]

כלב גדול או קטן ? פיצי , P:

פו הדב או מיקי מאוס ? פו הדוב חמוד , שניהם לא מעניינים , ><"

טלוויזיה או מחשב ? מחשב , %

משחק קופסה או משחק מחשב ? משחק מחשב , למרות שלא משחקת .

תאומים או שלישייה ? אחד . סתם XD שלושה ? מה אני פרה ?

אימייל או דואר רגיל ? איימיל בוואלה .

יס או הוט ? הוווט , לי יש הוט . נה נה בננה , B:

קולנוע או סרט בבית ? קולונע , עם מישהו 3 >

אילת או חרמון ? אילת , (:

השיר שלנו או האלופה ? " ותמיד תיהי היחידה , האלופה " XD

ראש גדול או השמיניה ? השמינייה , למרות שנגמר ):

יהודה לוי או רן דנקר ? יהודה לוי המהממם [:

בראד פיט או אורלנדו בלום ? לא מעריצה או משו' .

בר רפאלי או אנג'לינה ג'ולי ? שניהם יפות , אבל בר כווסיט , ; )

לישון או להיות על המחשב ? גם וגם . לישון כשצריך .

===
כפתורים חדשים , מעכשיו אני ישים כפתורים ,
קרדיט ל - ליאורי אהובתי , 3>
===

HANNAH MONTANA - xohunnibunni3xo Miley Cyrus and Emily Osment Miley Cyrus

עריכה :
16:30 .
העלתי עיצוב חדש , יצא נחמד ( ;
אני מעצבת הרבה יותר יפה , פשוט נתקע לי משו' בפוטו | :
מקווה שתגיבו 3 >
===

 

נכתב על ידי מווריי , ((+ , 1/9/2007 10:43  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מווריי , ((+ ב-2/9/2007 14:54
 





991
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למווריי , ((+ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מווריי , ((+ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)