לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Alexis ~ Design



Avatarכינוי: 

בת: 16





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

סוגרת..


תראו לי זה מאוד עצוב
אבל הבנתי שאני פשוט פראיירית
מה הפואנטה בבלוג עיצובים?
אני מכינה לכם, אתם מפרסמים אותי, ובאים אלי עוד ילדים שמזמינים ואז באים עוד מלא מזמינים, אבל מה הפואנטה שיכנסו?
שאני אכין עיצוב ואשקיע לאחרים? \:
בקיצור אני חושבת שעזבתי ת'קטע של בלוגי עיצובים וקקות כאלה.
אני הולכת לפתוח בלוג אישי.
בלוג שאני מקווה שיחזיק באמת מעמד
לא כמו כל הבלוגים הקקות שהיו לי שבקושי החזיקו יומיים
אבל לכם
תודה. 3>
אתם באמת שימחתם אותי.
כ"כ הרבה תגובות, הזמנות. כניסות...
באמת תודה3>
ולא, כל האלה דמתכוונים לנדנד 10 שנה שאני אפתח  אני לא אפתח, ומי שרוצה להגיב נאצה, בהצלחה. ^   _   ^
333333333333333>
די
נכתב על ידי , 7/9/2007 13:52  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שילה ב-1/2/2009 16:01
 





4,029
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדיאנה. D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דיאנה. D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)