לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

spongebob




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

חופש!


החופש הייתי בקייטנה והכרתי ילדה וקראו לה עדי והיא גרה בהוד השרון אבל כל קיץ היא נוסעת לדרום כדי לבקר את דודה וסבא שלה. אני והיא עשינו מלא דברים ביחד. יום אחד הלכנו לבריכה והיא אמרה לי שהוא חוזרת להוד השרון ב-26.7.2007 ואז אני אמרתי לה שב-27.7.2007 יש לי יום הולדת והיא ואני התאכזבנו .למחרת אני בקשתי מההורים שלישיעשו לי מסיבה והם אמרו שלעולם לא, אני הייתי מאוד עצובה.שהיגיע היום הולדת שלי אבא שלי ביקש ממני שאני אבוא לעשות איתו סידורים ,הלכנו ואבא שלי לקח אותי למלא מקומות ואז אני שאלתי את אבא שלי אם הוא מנסה לעקב אותי והוא שינה מהר נושה , כשהגענו הביתה עשו לי מסיבת הפתעה עם כל הילדים מהכיתה שלי ,(גרך אגב די הילדה שהכרתי היא לא באה כי היא היתה בהוד השרון באותו הרגע ואני גרה בערד.

                                                                 אז בקיצור

                                                                                              סוף טוב הכל טוב

נכתב על ידי , 10/8/2007 15:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 27




16
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לneno1997 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על neno1997 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)