לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של בלע!


הגעתם לבלוג העתידני של בלע! =]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

אנשים!! השם שלי הוא לא בלע!


לא נכון!!!

בבת דודתי אני כתבתי פוסט ענקי ( שלוש שורות וחצי..) והוא נמחק! מה עושים?

 

אוקיי.. אז ככה אנשים בלע הוא השם הבדוי שלי לשלושה הימים הקרובים! ( לא בגלל שאני מסתתרת ממישהו אני פשוט נמשכת מינית אל השם בלע..)

 

אמממ אז זה הפוסט הראשון!! ואני אמורה להתרגש?? not!!

וול אני חייבת לעשות את זה פעם אחת אז תתעלמו - שלום אני בלעעע ואתם הגעתם לבלוגי המרגש סוחף עד דמעות אוהב וחם שיעניין אותם בכל דקה ( משהו מעניין אתם מתים על המקלדת מרוב שתקראו פה הורידים יצאו לכם מהעיניים ואז כשתבואו לביצפר יום למחרת המחנכת הכוסית שלכם תשאל " יש לך אביבית?")!!!! אני פה תמיד בשבילכםם!! תגיבווו תגיבוווווווווווו!!!!!!!

 

אוקיי סיימתי..! אז איפה הייתי??? *חושבת* *לא חושבת* *שוב חושבת* ( נשברתי הלכתי לקחת משהו טעים..)

 

מכירים את זה שאתם מדברים לעצמכם לפעמים?? ( כן כן אל תכחישו שובבים....) אז אצלי זה הולך ככה..

 

" בלע?"

"כן בלע?"

"מה קורה?"

" יש ימים יותר טובים.."

"כן אה?? קיבלנו היום 65 המתמטיקה.."

"יהיה טוב.."

"בס''ד"

 

עכשיו זה מוביל אותי לנושא אחר!!! בס''ד! מישהו יכול להסביר לי מה אלה חירבושי המילים האלה? כאילו יש מליון ילדים שכותבים את זה במחברות שלהם בצד ימין בדיוק כמו שכותבים את התאריך כל הזמן בצד שמאל... עכשיו, לכו תשאלו ילד אחד מה זה אומר? יענה לכם... לכו תשאלו ילד שני? יענה לכם... לכו תשאלו ילד שלישי? יענה לכם...................... שטויות... הוא יתחיל לחרבש לכם מילים שאפילו אני לא הייתי אומרת כשהייתי קטנה.. ואז תשאלו את עצמכם " אם הוא לא יודע מה זה אז למה הוא כותב את זה??" ואז תגיעו למסקנה שהוא ראה חבר כותב את זה, הוא חשב על זה החליט לחוש דתי או משו בסגנון וכתב את זה גם במחברת ( ככה זה הרוב למרות שיש כמה שחינכו אותם ככה מהבית כמו שאותי חינכו לכתוב שטויות בבלוגים...)

ואז באמצע השיעור אתה יושב ואתה פותח מחברת גיאוגרפיה ( בלעעע - הפעם זה לא השם זה דווקא הקול שיוצא לי כשאני מקיאה או מריחה ריח מסריח שבא הישר מתחתו של אורי היושב מלפני בכיתה..) ואז אתה כותב בקטן קטן בצד ימין של המחברת " בס''ד" ואז מוחק מהר.. ולמההה??? כי רק רצית לנסותת.... כי כל היום חקרת אחרי הבס''ד הזה ועכשיו אתה מפחד שאם תחשוב שזה שטויות אז אלוהים לא יעלה אותך לשמיים בגוגה מגוג הזה ולא תינצלללל!!!!!!!!!! אבל אתה מוחקקקק כי אתה מחזיר לעצמך לראש שזה שטויותתת ואז הילד שיושב לידךךך אומר לךךךך " מה אתה רושם שטויות??" ואתה עונה לווו " זה סתם היה בצחוקקק" אבל זה בעצם לאאאא חתיכת פחדןןן!!!!!!!!!

נרגעתי... אם זה לא קרה לכם את נורמאלים.. אם זה קרה לכם.. אתם בלע ( השם לא הקול...)

 

וזה מביא אותי לעוד נושא... ביצפר... בואו נגיד ככה.. הייתה שביתה? הייתה... נהנינו?? לאאאאאאא!!! בזמן שנינט ישבה ושיחקה בשיערה שירד לאחר שבוע... בדירה שלה ושל יהודה צופה בשיר שלנו 2 ואומרת לעצמה " אני כזאת יפה פה..." אני הוכרחתי ללכת לביצפר העלוב הזה כי הם החליטו שהמורים שהם בהיסתדרות כן ילמדווו אז הלכתי!!! ובקושי חוויתי את השביתה...!! ועכשיו הם מחליטים להשאיר אותנו בביצפר בזמן שמאות ילדים יוצאים לחופשת הפסח שלהם!!!!! אני אני אומרת " לאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!" היום הלכתי לביצפר כמובן בגלל שהכריחו אותי! ומה אני מוצאת?? כיתה עם 15 ילדים ומה אני עושה?? מבריזהה!! כן כןן נדהמים?? גם אנחנו!!!!!! בלע שלכם הבריזה משעתיים מדעיםם!! ואני אומרת " חופששששששששש!!!!!!!!" ( זה הקטע שכולכם יושבים מול המסך ומוחאים לי כפיים...)

 

לאחר דברים אלה הנני בטוחה שהננכם רוצים אותי כמנהיגת העם שלכם... לכן עם יקר אני אלך למלא את בטני הרעבה תודה לכם וערב טום זתומרת טוב זתומרת שמעתם על זה שהמעריצות של טוקיו הוטל אומרות טום במקום טוב?? - זה יהיה לפעם הבאה..!!

 

ולסיום - באמא שלכם תעזבו את הבלוג הזה הוא במילא מפגר ולא מעניין.. מה אתם עושים פה?? השקיעו בעתיד!!

 

ויי לאב יו פיפללל!!

נכתב על ידי , 11/4/2008 17:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה




80

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלעע שלך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלעע שלך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)