לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I wont be crying

אין מה לומר תכנסו ותראו!

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN:  MaShuL





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

מה לא עושים כשמשעמם?!?


שלום לכול אותם אנשים שגם משעממם להם כמוני =]

אין מה לעשות בחופש? מתגעגעים לחברים בבצפר?  אני כן..אוף

אני לומדת בבצפר שממש רחוק מהבית שלי(בעיר אחרת) וכול החברים שלי הם בראשון ובת ים ואני מבית שמש אז לא יכולים להפגש =/ לא פייר!

אני מתה משעמום ולא יודעת מה לעשות...חיים קשים.

אני עברתי לא מזמן דירה והכול אצלי ארוז כי בעוד איזה 4 חודשים שוב עוברים =/ לא רוצה! אני מרגישה כמו איזה בדואית.

החיים באמת לא משהו..חבל שאי אפשר פשוט לקום בוקר אחד ולגלות שכול הבעיות בחיים פשוט נעלמו מעצמן עצוב 

אני רוצה לבצפר כי יש שם את הבן אדם היחיד שאני אי פעם אהבתי בחיים שלי ואני לא ראיתי אותו כבר טונה של זמן =/ אבל אני בטוחה שהוא לא מתגעגע אלי בכלל עצוב וזה הכי מכאיב. מה יכול להיות יותר גרוע מאהבה חד צדדית? אני חושבת שכלום!

אז אני מגיעה למסכנה שאסור לי להשתעמם כי אז מתחילות לצוץ לי מחשבות פאקינג סתומות שעדיף להוציא את המוח מהמקום רק בשביל שזה יפסק.

מה לא הייתי עושה כדי להיות מספיק אמיצה ולהתקשר עליו לפחות..הייתי נותנת הכול בשביל זה! 

 

נכתב על ידי , 11/8/2007 17:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנשים החיים לא מה שאתם חושבים =/


היי אנשים!

יש אנשים שחושבים שהחיים בזבל!

אבל הם חיים וזה כבר טוב =]

האמת...לא כולם יכולים להודות בזה שהחיים הם מתנה..

אין לי מה לכתוב יותר על החיים בכלל כי לכולם הם אחרים =] אבל אני יכולה לכתוב על החיים שלי לא?

בשביל זה פתחתי בלוג =]אבל טיפ לאנשים שחושבים שהחיים בזבל: תחייכו אל החיים והם יחייכו בחזרה אני מבטיחה=]

אני לא במצב של לכתוב יותר מזה היום אז אני פשוט יגיד לילה טוב לעולם וישלח חייוך לכולם =]

 

 

נכתב על ידי , 10/8/2007 22:27  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





30
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMaShuL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MaShuL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)