לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה אוכל קניבל בדיאטה?


גמדיםXD

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 492790654 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

אני עוד כאן


אני יודעת שלא עידכנתי כבר שנים רבות

אין לי באמת רגשות מיוחדים להוציא לא הייתי מתארת רוח רפאים

אני פשוט לא מרגישה שום דבר

דף חלק

ואני ממש אוהבת את זה

נכתב על ידי , 22/10/2008 15:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש משהו טוב ביום כיפור


יש משהו טוב ביום כיפור

כל הקטע הזה שאין מכוניות

שיש שקט שאפשר ללכת ברחוב ולחצות בלי הפחד שתידרס

משהו כמו חופש קטן

חופש אישי

תמיד שנאתי את יום כיפור רק פתאום לפני חצי שעה קלטתי למה זה בעצם משהו טוב

אני שונאת יום כיפור ממי שהפכו אותו אליו

כל הקטע הזה של האין טלוייזיה אני לא ממש מבינה בתכלס

והצום הכי אני לא קולטת

יש את האנשים שצמים בשביל הפוזה ובשביל להתעמק בחברה אני מכירה אנשים שהיו ככה)

ואלה שחושבים שבגלל שהם צמים אז הכל נשכח להם

הם לא באמת מצטערים ואין להם כוונות לבקש סליחה מהאנשים שהם פגעו בהם

הם בחרו בדרך הקלה

מה זה לא לאכול יומים? חפיף

העיקר לא לאבד את הכבוד וזה ממש טיפשי לדעתי

מה טוב ביום כיפור

טוב אמרתי את הקטע של בלי המכוניות

זה התאריך העברי שלי

אבל בתכלס זה הקטע של הסליחה

אני מדברת על אלה שבאמת חושבים ויודעים במי הם פגעו והם מתחרטים על זה

והם באמת מבקשים על זה סליחה זה הדברים הטובים ביום כיפור לדעתי

 

אז שהיה לכם יום כיפור שמח/צום קל למי שצם

נכתב על ידי , 8/10/2008 18:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טוב ורע אני תקועה באמצע


כן לא עידכנתי הרבה זמן

אבל פשוט לא היה משהו מיוחד

יכלתי לכתוב כשהיה לי רע אבל מה זה היה עוזר לי?

זה לא באמת היה מצב רוח רע מסוג הדברים שכשמוצאים אותו משתפר

והיה לי שמח אבל לא התחשק לי לחלוק את זה

הייתי אתמול במכון כושר אחרי המון זמן וכשיצאתי ממש רצתי להקיא והיה לי קוצר נשימה=//

נו טוב אפעם לא באמת הייתי בכושר

התחלתי דיאטה אבל היום די פישלתי כשאכלתי גלידה=(

אני צריכה ללכת לצופים אבל עוד לא באו לאסוף את טל והחברה שלה!!!!

אני שונאת אותה כל כך!!!!

למה אני צריכה אחות קטנה בכלל?!?!?!

סתם תחושה מוזרה לא אושר אבל לא דיכאון סתם כזה מצב רוח קקי ירוק

דברים מוזרים:

הרגע אמרתי שלמצברוח שלי קוראים קקי ירוק~

סטרוברי פילדס מתנגן לי בראש מסיבות לא ברורות

 

ביי שיהיה לכם יום טוב מבדר ועוד קקי שכזה

רוני תשני לי את העיצוב!!!!

נכתב על ידי , 6/10/2008 14:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,557
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיסטוק מרקד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיסטוק מרקד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)