לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Soory Fuck Off


כינוי: 

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007


אולי מה שישאר מכל מה שהיה זה רק כמה מיליםם וכמה מחשבות בודדות נטע עכשיו נשבע לך הייתי עושה הכל אבל הכל בשביל לראות אותך עוד פעם אחתת בשביל לחבקק אותךך להרגיש את השפתיים היפותת האלוו שיש לךךך אני מתגעגע לריחח להכלל בלוגג הזהה מטומטםם אשש/ שהכל יגמר אני מוחקק אותוו די אין לי כח לשאת יותר את הכאבב הזה כנראה שתמיד תההי בראש שלי את היית ותמיד תהיי האהבה הכי גדולההה שלי:| כל מה שעשעת ולכל מה שגרמתת אני עדיין רק שלךך  גם אם את עכשיו אם מישהוו אחרר או עם אנשים אחרים אבל הכי עצוב לי שאני יודעע שאני לא נמצא אפילוו במחשבהה שלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
זו סופה של אהבה שדרכה היא אכזבהה

נכתב על ידי , 15/9/2007 16:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מה הפעם זה באמת נגמר לא פחות משבוע שאני בלעדייךך אני מתגעגע רצח אפילו במסיבות אני רואה מישהי אני ישר מדמיין לי אותךך את ככ יפה את ככ מושלמתת את ככ הכלל אבל את לא שלי:| טוב גם ככה תמיד הייתי בלעדייך ככה שזה לא כזה משנהה מה עובר עליי בלעדייךך אתת בטחח עכשיו באילתת מחפשת לך מישהו אחרר אני בטוחח שאת אפילו לא מקדשיה טיפה של מחשב מה עובר עליי

לא נוראא אבלל הכל יעבורר לי אני לא זקוק לאף אחדד אני ילד גדולל כל מה שעובר עליי יעבורר בעזה אני יוכל לתקן א תעצמיי כמו תמיד חשבתי רק שהפעם זה יהיה אחרתת כנראה שטעיתיי אני פשוט לא לומד מניסיון אני ילד טיפשש זהווו מה שהיה היהה ולא טוב שהיהה היהה חראאא

נכתב על ידי , 14/9/2007 21:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשלי



עלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשיעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשלי
עלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשלי
עלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשלי
עלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשלי
עלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשלי
עלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשיעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשלי
עלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשלי
עלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשלי
עלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשלי
עלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשלי
עלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשיעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשלי
עלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשלי
עלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשלי
עלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשלי
עלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןשליעלהזיןעלהזיןשלי
הכלל על הזיןן שליי לא רואהה אףף אחד בסוףף כולםם שרמוטותת אז מה זה משנההההההההההה
נכתב על ידי , 11/9/2007 11:45  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

111

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust me and again me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just me and again me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)