לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2009


כמה זמן לא כתבתי פה..פשוט מלא מלא זמן :\

מהמלחמה כזה..

ה=כ=ל כבר כבד עלי,אנלא מוצאת דרך נכונה בכלום !!

לאט לאט היאוש גובר..

ובאמת שכבר לא באלי להיות פה,באלי לאעלם,לא יודעת כבר מה לעשות עם עצמי

עשיתי טעויות,וכנראה שעכשיו אני משלמת עליהם

אבל הכי מצחיק שעשו גם לי טעויות אבל לא באמת יושב למישהו על המצפון

וזה מכניס עצבים .

מאז הריב הענקי שהי העם רון ..ב-10.3 בערב אחרי העדלאידע ,

הכל השתנה לי מול העינים.. ה=כ=ל .....

היחס , היציאות איתו.. הדיבור - עצוב לי כ"כ עצוב לי

והכי מצחיק שבדיוק שבוע אחרי זה הוא עשה לי משהו דומה לאללה

ואני טובה מידי!

עשיץתי פוזות יום שלם אבל מה?בסופו של יום סלחתי לו כמו איזה טיפשה

אחרי ששבוע שלם אכלתי ממנו חחרררא

ספגתי את כל העצבים,התסכולייים הרייבים הכל פשוט הכל

ועכשיו?עבר כבר שבוע ..שבוע שלם מאז שאני רבתי איתו

טלפונים?כבר כמעט ולא מקבלת אם זה לא אני מתקשרת..

לראות אותו?בכלל שלא נדבר,לא בא למקיף ואחרי הצהרים זה כבר כאילו כלום

פעם אחת ראיתי אותו השבוע וזה גם כיאני הלכתי אליו,אם לא היתי הולכת אז לא היתי רואה אותו בכלל

רוצה להיות עם חברים שלו שיהי האף אחד בחיים לא אמר לוו שלא,

אבל להיות עם חברים שלו ולשכוח ממני כאילו כלום..?

כמו אתמול בשישי רצה לשבת לשתות עם חברים שלו בכיייף אבל מה כ"כ כאב לו שגמאני יבוא?

והיום יום שבתףשאנחנו רגיל יוצאים כבר נהיהי הרגל,

לא הרים טלפון חוץ מבבוקר שאמר לי ' בוקר טוב נסיכה...', חשבתי כבר ואה ואה

בטח נראה אותו היום וזה אחרי כל השבוע החרא הזה ומה הוא אומר לי?לא יודע

לא יודע פאק מה אתה כ"כ לא יודע?!

עכשיו כוסעמק על כולם,הוא רוצה שהוא יבוא,הוא רוצה שהוא יתקשר הוא רוצה שהוא ישלח הודעות

פתאום אנימרגישה כאילו רק לי באמת אכפתתת מהקשר הזה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

והכי מעצבן מהכל ? שאני מתגעגעת לתקופה שהינו בסדר :'(

" מאמי שלי אני כמו במשא זכרונות , סופר רגעים טובים ואפילו פחות

הראש מפוצץ ירדו לי כבר אלף דמעות ....למה זה בכלל צריך להיות?! .." 

 

אני פשוט כבר אבודה,ובכלל לא יודעת מה לעשות..

אני אשכרה כמו איזה פוסטמה יושבת פה מחכה,אולי הוא יתקשר..אולי ישלח הודעה

אולי יבוא?

למרות שנראלי שלא,זה כבר מעצבן פשוט אני מרגישה שרק אנ פתאום באמתר והצ את הקשר הזה

הוא כל היום עם חברים שלו,בזמן שאני כל היום מתקשרת ורודפת אחריו

ואיפה ההימים שהינו יושבים מלא ביחד..ולכל מקום הינו הולכים איפהההההה ? :(

 

" מאמי שלי אני כבר לא מוצא את עצמי

מאמי אני יודע מדעתייייייייייייייייייייייייייייי!! .. "

 

ונעזוב בצד שהכל חרא בכללי לאחרונה..מה עובר עלי רק אלוהים יודע

מזל שיש לי חברות, אופירע ודנה

כי אם לא?בכלל היתי משתגעת לי לאט לאט לאט לאט ..:'(

אופירע נסיכה יפה שלי תודה על הכל,וסליחה על ה=כ=ל ..:-*

" הכרתי את פנייך..בימים יותר טובים ,

ספרי לי מה קורה לך, בשביל זה יש חברים ! "

 

אז אני מקווה שהשבוע הזה יהיה פי אלף יותר טוב :-|

זה רק לקוות ולנסות שיהיה טוב..

ובע"ה עוד מאט חופש פסח כמה אני צריכה אותו

בע"ה נוסעים לאילת,הלואי הלואי !

יאלהה..צ'או:-*

נכתב על ידי חנ'י לוין , 21/3/2009 18:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  חנ'י לוין

מין: נקבה




1,683

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחנ'י לוין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חנ'י לוין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)