לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פיצ'פקעס פיקסלים [ pixels ]



Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

מבצעעעע מגניבב + מיקססס נדירר , ^^


אחה"צצצ  , ;]

אממ ,

מעכשיוו ,

יחולוו שינויים בבלוגג ,

כלל יוםםם - אניי יעשהה פוסטט אחד / שניי בלבדד ,

שבהםם אניי אוסיףף במשךך היוםםם עודד דבריםם ,

ככה גםם יהיוו הרבהה תגובותת , (=

 

אזז ,

בתפריט :

1. מיקסס פיקסליםםם נדיריםם ^^

2. מבצעיי תגובותת לכלל הפוסטטט היוםם ^^

3. שאלון - האם אתה מטורף על פיקסלים ?!

4. ההזמנה של נויצ'

5. ההזמנה של צוות פיקסל

 

תהנוו (=

 

פיקסליםם נדיריםם שמצאתיי ,

והפכתיי למיקקסס אחחדד גדולל ,

 

- לקחתםם ?! , לנקקתם !1 -

       

         

        

          

        

        

          

   

       

       

       

    

      

     

  

 

 

שאלון : האם את/ה מטורף על פיקסלים

- הזכויות שמורות לי , ;]

- אם סימנתם לפחות 6 , אתם מטורפים על פיקסלים ^^ - 

יש לי יותר מ-10 פיקסלים שמורים במחשב שלי

הכנתי כבר יותר מ-5 פיקסלים לבד

את הפיקסלים שאני עושה , אני עושה בלי שום מדריך/עזרה

הבלוג הזה : 457542 שמור אצלי במועדפים

את הפיקסלים שאני עושה , אני עושה בפוטו שופ

יש לי במועדפים לפחות 3 אתרי פיקסלים מעולים

נעזרתי באחד מהמדיריכם בבלוג זה , והצלחתי (=

אני יודע לעשות פיקסל של סמיילי

אני יודעת לעשות פיקסל של דובי

ההזמנה של נוצ'י :

Lil' dude - puppets invasion  icon/pixelartPuppet Master  icon/pixelartPixel - PrincePokemon Challenge-Sidol-Portone-Shaltrip  icon/pixelartFleur Delacour BridePiperAlex Joe Dibrutto  icon/pixelartNice LolitaMunge Joe Dibrutto  icon/pixelart

 

[ לא מצאתי הרבה , מקווה שהם טובים וזה מה שרצית =/ ]

 

- לא לשכוח ללנק/לתת קרדיט בפוסט הכי מעודכן / הבא בגודל 18 + קישור , ;] -

 

ההזמנה של צוות פיקסל :

 

 

[ לא מצאתי הרבה , חפשתיי המוןןן , אםם אניי אראבב עודד , אניי אביאא , ;]

 

- לא לשכוח ללנק / לתת קרדיט בפוסט הכי מעודכן/הבא בגודל 18+ קישור -

 

 

מבצעיי תגובותת :

המגיב ה-7 מקבל פיקסל מיוחד עם שמו !1

- הציפה , לכןן לאא תקבל - חבל =/

המגיב ה-14 מקבל פיקסל מיוחד עם שמו !1

צלילוש [: :

המגיב ה-25 מקבל פיקסל מיוחד עם שמו + לינקוק גודל 14 !1

גוצי

גו3י :

המגיב ה-28 מקבל פיקסל מיוחד עם שמו + לינקוק גודל 18 !1

בלוג הפיקסלים הגדול

צוות פיקסל :

המגיב ה-35 מקבל פיקסל מיוחד עם שמו + לינקוק גודל 24 !1

Photo Michal ;D

מיכל :

המגיב ה-42 מקבל 2 פיקסלים מיוחדים עם שמו + לינקוק גודל 24 !1

גאיה - שחושבת שהיא תקבל ,

לא- במקומה זאתי שאחריה :

גורדן. P:

ניקול :

 

המגיב ה-50 מקבל 2 פיקסלים מיוחדים עם שמו +לינקוק גודל 36 !1
הבלוג של לונה+ בלוג עיצובים וביקורות

לונה :

והלאההה .. (=

 

- תגובותת של : אני התגובה ה-... , לא מתקבלות , רק תגובות ענייניותת ,

אם יצא שאני הגבתי בפרס, הבא אחריי יקבלל ,

אין להציף ,

מי שיציף -לא- יקבל בכללל ! =/ -

 

9 התגובות הראשונות - מתלנקקות פה (=

 

| 457668 | 32770 |477531 | 475622| 467730 | 458814 |

 

מחר - אני לא אהיההה עדד אחה"צ ,

אניי בלונהה ~ פארקק , (=

אזז ,

תמשיכוו להגיבב בפוסטט הזהה ,

כלל מסרר עגולל זוכהה ,

וכשאני אחזורר אניי אעשהה אתת כלל הפרסיםם ^^

 

הצטרפו לטבעת שפתחתי - רק לאוהבי פיקסלים (=

 

 

 

נכתב על ידי , 4/10/2007 16:49  
61 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Stupid As Me ב-5/10/2007 23:27
 



מבצצצעע שווה -מאווודד + מדריך להכנת פיקסל כוססס ;]


ערבבב ~ טובבב , ;]

מהה בתפריטט בפוסטט זהה ?!

1. מדריך לפיקסל כוס

2. בקשההה ממניי

3. מבצע תגובותת ^^

 

תהנו , D=

מדריך ליצירת כוס על צלחת :

 

- אני המצאתי אותו , אין להעתיק את המדריך , רק להעזר בוו ^^

שלב ראשון :

תפתחו דף בגודל : 37*38

תגדילו אותו ל-1600% פ'

שלב שני :

התחילו לשרטט את קווי המתאר של הכוס , לפי הציור הבא ,

כל שורה כמעט היא שורות של 2 , כלומר , שורה ומתחתיה עוד אחת , שנראה כמו שורה אחת עבה ,

- צבע : 000000 -

 

שלב שלישי :

צבעו לפי התמונה , על התמונה מספרי הצבעים לשימושכים ^^

 

שלה רביעי ואחרון :

הקטינו חזרה ל-100% פ'

תוצאה :

- הצלחתם ?!

מוזמנים לשלוח ליי ^^

אז ככה ,

אני מאודד מבואסתת מעניין התגובותת ,

בקושיי מגיביםם ליי בפוסטיםם ,

וזה דיי מעליבב ,

אז אני יודעתת שאניי עושהה הרבהה ביוםם ( 5 כמעטטט )

אבלל זהה כיףף ליי ,

אני רוצהה להגיעע בפוסטט הזההה לפחותת ל50/100 תגובותת ,

תהיוו נחמדים , תעזרו ( רק לא להציףף אוקיי ^^ )

לכבודד זהה ,

מבצעע תגובותת :

 

המגיב ה-10 מקבל פיקסל עם שמו/מס' בלוגו מיוחד מאוודד + לינקוק גודל 12

ליאת - בלי לינקוקק , כי הצפת - אבל שעמם לי ,

אז החלטתי כן לעשות לך ^^

 

 

המגיב ה-20 מקבל פיקסל עם שמו/מס' בלוגו מיוחד מאוודד + לינקוק גודל 14

I'm sorry I can't be perfect.

טל ,

לדעתיי יצאא ממשש יפהה , השקעתי :

 

המגיב ה-30 מקבל פיקסל עם שמו/מס' בלוגו מיוחד מאוודד + לינקוק גודל 18

מישהו לרוץ איתו

ליה ,

לדעתייי יצאאא מדהיםםם , ;]

 

המגיב ה-40 מקבל 2 פיקסלים עם שמו/מס' בלוגו מיוחד מאוודד + לינקוק גודל 24

נטע ,

הצפת קצת לכן לא תקבלי לינקוק ולא תקבלי שני פרסים , רק אחד ,

יצאא יפהה לדעתיי :

המגיב ה-50 מקבל 2 פיקסלים עם שמו/מס' בלוגו מיוחד מאוודד + לינקוק גודל 36

יש 2 זוכות ,

אחת שהבגיהה לאא מששש תגובהה ,

טוהשניהה שאחרייה הגיבהה משוו יותרר ענייני ,

כל אחחת מקבלת אחד ,

השקעתיי , יצאא יפפהה , ;]


 

- הצפות לא נחשבותת ! =/ -

 

( המבצע כולל תגובות שלי , אם אני אהיההה בטעות אחת מהפרסים , הבא שאחריי יקבל את הפרס ! ~ )

 

 

 

הצטרפו לטבעת שפתחתי - רק לאוהבי פיקסלים (=

 

 

 

נכתב על ידי , 3/10/2007 23:01  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צוות Lextra . (; ב-30/10/2008 21:57
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

72,144

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeren pixels - 457542 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keren pixels - 457542 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)