לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MyHeart-Life's-Blog.



Avatarכינוי:  YUMMY#nog

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

חופש וסנטר :)


מ ח ר סנטר D:

עם אהובתי :) ועוד שנייים..

הולך להיות כיייייייייייייייייייייייף!




חופש. סופסוף חופש.

יש לי זמן לישון, לעשות עבודות (נהה..), להיפגש עם חברים,

להשתחרר קצת מהמוסד הזה שנקרא - בית ספר.
ולא שרע לי בבית ספר, ממש ממש לא :)

אבל קורה לכולנו שאנחנו צריכים תקופה של חופש.

למרות שאני ממש בלחץ כי יש לי עבודת ביוגרפיה לעשות.

ואם אני לא עושה אותה אני לא מקבלת תעודה..

לחץ!
אני חושבת שאני אלך עכשיו להתחיל לעבוד :\

אני אחזור לכתוב אחרי.

שיהיה לכווווווווווווווווווווווווווווווולנו חופש מדהים ! ♥

נכתב על ידי YUMMY#nog , 27/3/2010 16:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Connection.


חיבור.

מה זה אומר בעצם? חיבור של חשבון, חיבור בין אנשים, חיבור בין עצמים, חיבור בין מילים.

כל חיבור, יוצר משהו אחר.

אבל יש את ההפך המוחלט מחיבור.. וזה מה שאנחנו חווים.

 

ניתוק.

ניתוק מוחלט מהעולם החיצון, ממה שבאמת קורה.

וזה לא אומר שלא אכפת לנו, וזה לא אומר שאנחנו לא מתכוננים לזה,

אבל זה פשוט לא קורה.

ולא, אנחנו לא פיטר פן ואנחנו לא נישאר ילדים לנצח.

אז מתי יקרה החיבור הזה? שדבר יתחבר לדבר, וסוף סוף נתחבר למציאות.

נבין מה באמת קורה שם בחוץ.

שלא ננחת שם ונרגיש בצד, מופנמים ולא קשורים.

כי בהמשך זה יקרה, אם זה ימשיך ככה. אז אולי לא צריך לעשות מעבר דרסטי -

אבל מתישהו.. מתישהו זה צריך לקרות. אני אחראית על עצמי,

וכל אחד אחראי לעצמו. (:

אני רק מזהירה אתכם שזה לא יימשך ככה הרבה זמן הבועה הזאת.

 

לפחות בינתיים.

 

ולמרות הכל אני אוהבת אתכם עם ניתוק לסביבה או עם חיבור לסביבה. ♥

נכתב על ידי YUMMY#nog , 22/3/2010 19:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט חזרה *-*


יו, כמה זמן לא הייתי פהההה! ואיזה נוסטלגיות (:
חרשתי עכשיו על כל הבלוג :$ חחחח


הפוסט הזה מוקדש לבר(:
שחסר לו אם הוא לא מגיב ראשון. חחחחחחח

טוב אז מה יש להגיד ? חופש פסח !
מקווה שיהיה ממש ממש ממש ממש ממש כיף. יש לי כבר תוכניות.. :P
וגםםם בדיוק חזרתי מטיול שנתי במדבר עם הכתה הכי שווה בארץ ♥
בערב האחרון גם פגשנו קבוצה של ילדים הכי מצחיקים ששרו איתנו מסביב למדורה ..
ורקדו איתנו כמו חמוסים וכמו תרנגולות חחחחחחחח
תמונה מסכמת:

נכתב על ידי YUMMY#nog , 22/3/2010 01:35  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,517
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYUMMY#nog אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על YUMMY#nog ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)