לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האוהבים הצעירים

אני אורנית...ואני ידבר על אהבה הכי כואבת....עד למשחק בגבר....או באישה....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

אהבה נכזבת


שהייתי בת 14 הייתי שמנה וכולם היו צוחקים עליי.

ואני כל כך רציתי להרזות והיה את צחי שהיה יושב שמה בצד

ולא מפסיק לצחוק ולרדת עליי וזה היה הדבר הכי כואב שהיה יכול להיות.

 

נכתב על ידי , 11/8/2007 19:48  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 37

ICQ: 488628777 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל***טינקרבל*** אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ***טינקרבל*** ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)