לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיינה בלוג


I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 446745638 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

פוסט פריצה קטן לדניאל, כי ישרא שונא אותה, ואני לא D:


נאממ, כן.

ישרא שונא את דניאל. :\

אז.. היא לא יכולה לעדכן, להגיב, לעשות עריכות.

באסה כזה. ><

קיצר, יש אותי. DDD::::::::

נכון אתם שמחים? כן. ידעתי <:

אז... אמממ.. היי ^^"

אני גילי, ואני עושה פריצה *מוחעחעחעחחעחעחע*

ויחסית לפורצת אני די נחמדה P:

קיצר, דניאל? אני אוהבת אותך המון !

333333333>

שליש קדוש ונסגד *התשחוות קלה*

ו... תודה רבה על זה שאת תמיד שם בשבילי, תמיד מקשיבה ותמיד עוזרת (:

ואת תמיד כלכך מעודדת כשאני במצברוח רע, ותמיד כיף ומצחיק לדבר איתך :}

 

וג'סמינ הבטטה מוסרת:

XX . WentzLove . XX אומר/ת (21:47):

דניאל אני אוהבת אותך י'בננה מכופפת שכמותך 33333>

 

נכון עכשיו את מאושרת? D:::::::

צפיתי את זה *ידעלהפה*

 

אוקיי. D:

עכשיו משו שדניאל ביקשה שאני אוסיף XD

קבלו^^" :

 

ביל מת


נשך אותו כלב בגרון:|






















XDDDDDDDDDDDDDDDDDD
יאללה עשו לי את היום חחחחחחחחחחחחחחח
אתם לא מביניםםם

באתי היום לבצפר חברה שלי אמרה לי שהיא חזרה הבייתה שלשום וראתה את כל הכתה של אח של כיתה ו' עם עיינים נפוחות ואדומות. וכולן שמה מעריצות מונסון..
אז היא שאלה את אח שלה למה הן בוכות אז הוא אמר לה
"מה לא שמעת?! ביל קאווליץ מת! נשך [או נשח?[ אותו כלב בגרוןן!!!!"
אני פשוט הייתי על הרצפה מצחוקקק תשאלו את כולםםםםםםםם
פשוט לא הפסקתי לצחוק
מסכנות.. בכו כמו לא יודעת מה..

קיצר עשו לי את היוםXDDDDDDDDDDDDD
ותצחקו כמה שאתן רוצותD: אני לא יכולתי להפסיקק
חס וחלילה טפו טפו טפו *דופקת על השולחן עץ שלי טפו טפו טפו*
שביל ימות חס וחלילה רב ושרלילה!!!



וגם היום החליטו לא לתת לנו הסעות.. אז נשארנו עד בערך.. לפני 10 דקות

והייתי צריכה לחזור ב1 וחצי.. א משנה
אז נשארתי .. בלי ברירה והיו איתנו ז'ינקים..
גם הם שמעו שראיי וDDM אז עברתי לשבת לידן ואני רואה אותו שרות ככה"בלהבךהבךהבלנהנהנהנךהנהבלהבלההלכחדחיכדיג" קיצר לא יודעות כלוםXD
אז בלי בושה.. שאלתי את אחת הבנות שממנה היה המוזיקה עם אפשר לשמוע אז היא נתנה לי.. עמדתי באמצע האוטובוס והתחלתי לשיר .. עם המילים!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחח זה היה יום.. מוזר ביותרXDD
אני שמחה שאני בבית עכשיוD:

 

דונטלו? D:

אני מקדישה לך כמה תמונות ~

וגם קצת לי *ידעלהפה*


 

אמממ, זהו, כאן נגמרה "פינת" [XDDD] ההקדשות^^"

כי.. אין לי כוח להעלות תמונות D:

~ תדמיינו פה מאגר ענקי של מלא מלא תמונות יפות וזה ~


טוב, אז דונטלו? XD אני אוהבת אותך המון !!! 33333333333> *חיבוקדובגריזליגדולושמןשאכלפיצהמהביובשלצביהנינג'ה*

(:Bye Everyone

גילי, RioT, 411411

נכתב על ידי , 22/10/2007 21:32  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שרון... =] ב-24/2/2008 19:42
 



זהו.. נגמר


-נמחק :\ -

נכתב על ידי , 2/10/2007 21:30  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ורק אני דניאל! ב-20/10/2007 22:37
 





1,320
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לleb die sekunde אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על leb die sekunde ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)