לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוי & חן


שלום קוראים לי נוי...! אני מתה על חן אהרוני המלך!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

חנוש שלי...!!



החיימשלי!!
חנוש?! מושלם שלי... :-*!!!

 

הכוסון הזה רק בן 17 וחצי!!! והוא זמר סוף הדרךך!!!

 

חן אהרוני הכי שווה בעולם זה הבן אדם ששם על רן דנקר!!!

 

הוא גר בויילה בחולון (למי אכפת מהכסף!!) משחק טניס!!

 

אמא שלו הייתה 13 שנים אלופה בטניס..!! איזה כישרון!!

 

ואבא שלו 17 שנים אלוף...!! איזה כישרון יש להם...!!

 

וגם חן יהיה ככה קודם הוא יהיה הכוכב נולד...!!

 

אחר כך אלוף העולם בטניס ואז מה שהוא ירצה!!!!

 

חנוש אוהב לעשות מה שהוא אוהב בחיים (לשיר)....!!!

 

הוא אוהב לאכול חעחע.... XD איזה חמוד!!! (מושלם שלי :-* )

 

זהו בינתיים זה הכול בעיי ;]

נכתב על ידי נוי וחן , 11/8/2007 23:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נוי וחן

בת: 30

תמונה




19
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוי וחן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוי וחן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)