לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל על טוקיו הוטל


הגעתם לבלוג של אוסנת ואילונה הכל על טוקיו הוטל אצלינו בבלוג כל יום עידכון או אפילו פעמיים ביום ותמונות הכל קיצור ש!!ה

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

עידכון של אוסנתתתת סוף סוף חח


שיעורים שיעורים מה לשעות שיש אותם מלא??

טוב נתחיל:

פוטושופ יפההה!!

img129/8720/billwgarniakuae7.jpg

 

פוסטרים :

 

 

גם את גיאורג אוהבים!!!

www.ichliebebill.blog.cz

 

אנימציות:

  

   

   

 

קצת ביל ביל.....

(470x129, 72Kb)

 

bill_k_is_l (470x129, 81Kb)

 

(470x129, 97Kb)

 

(470x129, 88Kb)

 

(470x129, 69Kb)

 

רקעים:

 

לא מזמן היה ראיון:

מראיינת:איך זה שאתם כ"כ מיוחדים,להקה מצליחה,ויש לכם כ"כ הרבה מעריצות ומעריצים?
 
טום: אני חושב שזה בגלל שאני גיטריסט מדהיםם..(-:
ביל:אין משו מיוחד שבזכותו אנחנו מצליחים.אנחנו לא מתכננים כל צעד במופעים שלנו ואנשים אומרים-"אנחנו אוהבים אותם",אנחנו פשוט מי שאנחנו.
 
ראיון-2- שלהם-
מראיינת: איזה מוסיקה אתם שומעים ומתי?
 
ביל:אנחנו שומעים כל מיני סוגי מוסיקה.אני לא רוצה להידבק לאיזשהי מוסיקה מסוימת.בשעות הפנויות שלנו אנחנו שומעים מוסיקה. אני אוהב לשמוע את green day,placebo ועוד כל מיני סוגי מוסיקה.
טום: אני אוהב לשמוע היפהופ גרמני,ואני לא הולך עם הגיטרה שלי ביחד כשאני מקשיב למוסיקה בשעות הפנויות שלי..חח
גוסטאב:לי כיף מאוד לשמוע את mellica!
גיאורג: אני אוהב לשמוע את -Fall out boy
[נתנו להם אחרי זה מגזינים וצילמו אותם מחזיקים אותם..]
מראיינת:איך אתם בעצם מסבירים את מה שאתם?
טום:טוב,אנחנו מנסים להנות מזה עד כמה שזה אפשרי.. אבל חוץ מזה זה ממש כיף!
[לוחצים ידיים...מצתלמים עם מישהי..עושים פוזות למצלמה חח...]
ביל:"live every second" היה השיר הראשון שכתבתי אי פעם.
כתבתי את המילים כשהייתי בן 7. חלק מהמילים השתנו בשיר במשך השנים.. אנשים מבוגרים היו שואלים:"איך ילד יכול לומר לנו משו על חיים?זה מגוחך!"-בגלל השיר"חייה כל שניה".-אף פעם לא הסכמתי עם הגישה הזו. אני מאמין שלכל אחד יש את האישיות והחוויות והרגשות שלו-בטח שכשאתה צעיר,בהשואה למבוגרים.אבל אפילו שיש לך כח ואתה צעיר,אתה עדיין יכול להביע את עצמך,והחוויה הזו והרגשות....ואתה עדיין יכול לעשות זאת!
 
[חותמים על דף,אומרים משו לטלויזיה..לוחצים ידיים,הולכים,מצתלמים עם שומרים..חח..חותמים,ועולים לאוטו!!]
 
באוטו..-3-
הם מספרים לנהג/צלם..:
גיאורג:יש לנו לפחות היום שמונה ראיונות..
ביל:למעשה,יש לנו שמונה ראיונות היום....אבל זה מרגיש כמו 60 ראיונות!!
 
שבוע-2-
רואים ת`שלט "תל אביב"..כן כן,בישראל!!
ביל:הרגע להגיע לפה והתכנון,היה מצורף לחלוטין עם המעריצים..הם רצו יותר מאתנו[המעריצות+מעריצים]שנבוא לישראל,ובזכותם זה קרה.
 

זהוו!דווקא בישראל זה היה קצרר...אז,אם לקחתם,קרדיט לי + קישור לאתר!! טופפ?תהנו....

בילללל חותםםםםם לזקנננההההה  חחח:

 

זהוווו ביוששששש

נכתב על ידי , 26/11/2007 15:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,033
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לש!!ה + פ33ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ש!!ה + פ33ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)