לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Moka || מוקה


בלוג עזרה וביקורות D: עכשיו גם בכתובת: moka.up2.co.il

Avatarכינוי:  Sapir :P

בת: 30

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

ביקורת + עיצוב להורדה


היי לכולם : \ הסמיילי הנ"ל הוא בגלל שאני (ספיר) ממש ממש ממש מתביישת על זה שלא עידכנו מלאאאאאא זמן !

אני מודעת לזה ואני נורא מצטערת, היתה לנו תקופה ממש עמוסה של מבחנים ולא הספקנו כלום.

בכל מקרה, לפני כמה ימים זה היה המבחן האחרון אז ... חווופש !!

(מצטערת אם אני מבאסת אתכם או משו חח..)

היום הכנו לכם ביקורת ועיצוב להורדה.

 

אז תהנוו ...

ספיר ויעל.

 

ביקורת לשי, מנהלת הבלוג Reality Dream 

* הביקורת הוכנה ע"י יעל וספיר.

 

שם + תיאור : (10 נקודות):

 

שם (Reality Dream): שם מקורי ונחמד.

תיאור (אין): חבל מאוד, התיאור מאוד מוסיף לבלוג.

כינוי (שַׁי ): השם שלך..... אמנם שם יפה אבל לא בשביל כינוי.

   

ציון: 5

 

 

עיצוב (25 נקודות):

 

תמונה חמודה, שאולי, יכולה לאפיין את עצמך. אני אישית אוהבת את הצבע הורוד, אבל הבלוג יותר מדי ורוד.

תנסי לשנות את ההתאמת צבעים, או לעשות כמה גווני ורוד שיתאימו.

חבל שאין רקע לפרו.

אני נורא מציעה לך לעצב עיצוב מיוחד לבלוג, או להזמין ממפעל הזמנות.

 

ציון: 12

 

 

פוסטים (25 נקודות):

 

הפוסטים נחמדים ומעניינים, מלאי סמיילים שזה כבר טוב (= רק כדאי לעשות חתימה יפה וחלק מהעיצוב, מתאימה בכל סוף פוסט עם השם שלך או משהו כזה, זה יהיה נחמד וייסים את הפוסט בדרך יפה.

וכמובן, מפריד יכול נורא לעזור בסידור הפוסט. 

ד"א, לפי דעתי (ספיר) , את כותבת נורא יפה, כל הכבוד לך ^^

 

ציון: 18

 

 

 רשימות (25 נקודות):

 

  ברור שאין לך מספיק רשימות, משום שבערך 2-3 רשימות זה לא כ"כ מספיק, ובנוסף הם לא תואמים לעיצוב. אני מציעה שתוסיפי עוד כמה רשימות, אולי הקוראים שלך, אולי פוסטים מעניינים, מה שבראש שלך, וכל הכבוד על זה שאת מחליפה לינקים עם הרבה אנשים, תמשיכי כך =]

 

ציון: 15

 

התרשמות כללית ( 15 נקודות):

 

יש לך ממוצע תגובות נחמד מאוד.

הפוסטים מעניינים, אך טיפה ארוכים. חבל שאין יותר רשימות

העיצוב לא הכי מושקע וחבל..

חוץ מזה, הסתכלי בהערות למעלה ותראי מה כדאי לשפר :]

 אממ כמו שהזכרתי יהיה נחמד רקע פרו ואולי לעיתים סמיילי של מצב הרוח, זה חמוד ;)

בהצלחהה בהמשך עם הבלוג.

 

ציון: 12

 

 

 ציון כללי (הציון יהיה מורכב מסכום כל החלקים):

 

62 מתוך 100 - שיהיה בהצלחה D:

 

בבקשה שימי את אחד הלינקים שלנו מהרשימות בפוסט החדש ביותר שלך :]

 

 

עיצוב להורדה

הוכן על ידי ספיר :]

 

אני יודעת שהעיצוב נוראאאאאאאא קיטשי ונורא נורא ילדותי אבל זה מה שיצא.

אני מקווה שיש כאלה שכן יאהבו את זה.

 

כותרת ריקה :

 

 

 

כותרת עם כיתוב :

 

 

 

לרשימות :

 

 

חובה לשים - מי שמשתמש !!

 

 

מי שרוצה התאמת צבעים שיפנה אליי ...

 

 

 

נכתב על ידי Sapir :P , 5/6/2008 16:58  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -Pirates Design- ב-13/10/2008 13:34
 





6,433
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSapir :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sapir :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)