לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Why can't we make this darkness feel like home



Avatarכינוי:  _Ivonne_

בת: 30

ICQ: 313739173 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008


היום ראיתי את הסרט ' סיפור סינדרלה ' .

ולא , זה לא סרט לילדים מפגרים וחסרי חיים , הסרט גרם לי לחשוב .

לחשוב על הסביבה שלי , על ההתנהגות שלי , על היחס שלי .

אני אצטט שיר מתוך שיר בסרט :

There's no one in town I know
You gave us some place to go
I never said thank you for that
I thought I might get one more chance
What would you think of me now?
So lucky, so strong, so proud?
I never said thank you for that
Now I'll never have a chance

May angels lead you in?
Hear you me my friends
On sleepless roads, the sleepless go
May angels lead you in?

 

אני מודה , שאף פעם לא הרגשתי רע כל כך בגלל שיר כזה .

שיר שיש לו משמעות כל כך רבה למי שבאמת מזדהה איתו .

זה בעצם מדבר על מישהו שהיו לו כל כך הרבה דברים ,

ופתאום הוא מבין שכל מה שיש לו כבר לא שלו ...

שהוא בעצם שכח לומר על זה תודה , הוא חשב שתהיה לו הזדמנות .

אבל עכשיו מאוחר מידי , כבר אין הזדמנות .

והמלאכים לא מובילים אותו , והחברים שלו לא שומעים אותו ...

הוא מטייל בדרכים יושנות , עייפות , קרות .

 

כל כך רע לי כשאני קוראת את השיר הזה ,

היה לי הרבה , לא אמרתי על זה תודה אף פעם .

זה היה בשבילי כמובן מאליו .

חשבתי שתהיה לי הזדמנות להודות שיש לי את הדברים האלה ,

אבל עכשיו אני מבינה שלא .

ואיך אפשר לאבד הכל בכמה מילים , מעשים ... שטויות ?!

ואני כבר מבינה שמה שהיה לעולם לא יחזור .

אז אני כבר לא ברת מזל , לא חזקה ולא גאה בעצמי , במה שיש לי .

הכל היה משמעותי בעיניי , ועכשיו אני מבינה שזה כבר לא שווה בכלל .

אני מתביישת בעצמי , אני לא מי שהייתי פעם .

נמאס לי לצחוק מכל דבר חסר ערך , להראות שאני שמחה .

- נמאס לי ! -

אין מישהו שיוביל אותי , יחזיר אותי לדרך הישרה .

כבר איבדתי הכל , אין דרך לחזור למה שהיה פעם .

וזה לא מובן מאליו בשבילי , זה משמעותי .

 

היו פעמים ששמעתי מחברות שלי שהן מעריצות אותי בגלל שאני שמחה , שמחה כל הזמן , צוחקת בלי הפסקה ...

ואני לא עניתי .

למה ?!

כי זאת לא אני !

זה רק מעסיק אותי עד שאני מגיעה הביתה מבית הספר ,

ומתחילה לחשוב , ולבכות .

על מה שהיה , ולא יחזור יותר .

 

ולפי הסרט , תמיד יש סוף טוב .

אני ממש מצטערת ,

אבל הסוף שלי ?

רק מחמיר מרגע לרגע .

 

 

 

נכתב על ידי _Ivonne_ , 20/1/2008 14:17  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של השפנפנה של אבא'שך ב-30/5/2008 08:46
 



עיצוב חדש + דברים שעושים אותי מאושרת :]


שמעתי באיזו תוכנית טלויזיה ,

שאם אני אוכל למנות לפחות 50 סיבות שהופכות אותי למאושרת ...

אז אני בנאדם אופטימי ומאושר .

אז החלטתי לנסות למצוא לי 50 סיבות ...

 

הדברים שגורמים לי אושר :

1) משפחה

2) חברים

3) חיות

4) טוקיו הוטל

5) כשאני שומעת שיר שמדבר אליי

6) כשאני מקבלת ציון טוב באיזשהו מבחן קשה

7) כשאני מצליחה לגרום לאחרים לחייך

8) לדעת שלאחרים אכפת ממני

9) לשמוע איי לאב יו 3333>

10) להתחבק

11) לחלום

12) לפגוש חברים

13) להשיג דבר שמאד רציתי

14) לשיר

15) לנגן בגיטרה

16) לעזור לחברות

17) לצחוק עד שכואבת הבטן

18) לישון עד מאוחר

19) לשמוע משהו מעודד

20) ההרגשה אחריי שבוכים

21) להזכר בדברים טובים

22) ללכת בגשם

23) לשמוע מוזיקה בפול ווליום

24) לראות שגם לאנשים אחרים קוראים 'איבון'

25) לדבר בפלאפון הרבה

26) לראות את הסביבה שלי מאושרת

27) לראות תמונות שגורמות לי לחייך

28) להתקרבל בפוך

29) לצחוק על עצמי

30) צחוקים עם אנשים מסויימים

31) להתמכר למשחק מחשב מסויים

32) לנצח במשחק מחשב שהתמכרתי אליו

33) כשמקשיבים לי באמת

34) להתגבר על משברים

35) לכתוב שירים / קטעים

36) לעשות לעצמי פאדיחות

37) לעשות לאחרים פאדיחות

38) לשמוע שירים שאני אוהבת

39 לעדכן פוסטים אופטימיים ופחות עצובים מהשאר [ איכשהו ]

40) להצליח במשהו , כל דבר :]

41) להשלים עם אנשים אחרי ריב

42) בובספוג

43) לראות סרטים מרגשים

44) לראות קומדיות מצבים [ דרייק וג'וש וכאלה ] .

45)להגיד איי לאב יו 33>

46) להבין משהו שהוא מובן מאליו

47) שוקו , פיצה , וכל הדברים הטעימים למיניהם

48) לדבר לעצמי

49) לראות שקיעות / זריחות

50) להשויץ בדברים שיש לי P:

 

אחח , ת'אמת ..

זה היה ממש קל לכתוב את כל הדברים האלה ..

מי יודע , אולי אני באמת אדם מאושר :) .

והנה החיוך שגורם לי לחייך גם :


 

איי לאב איט 3333333>

 

בייי ביצ'סס :]

 

נכתב על ידי _Ivonne_ , 11/1/2008 22:30  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טוקיו הוטל - סיפורים ב-19/1/2008 18:45
 



שאלון ארוך D: .


שאלות כלליות:

שם: איבונטה D:

גיל: 14  וחודשיים .

יומולדת: 25/10/93 .

גובה: 1.61 נראלי ^^

צבע שיער: חום כזה .

צבע עיניים: גם חום אחי .

 

דברים אהובים:

להקה: טוקיו הוטל (: , סגידה אנשים .

זמר/ת: אממ , ביל קאוליץ הסקסי ואיימי לי .

שחקן/ית: נראלי שאשטון קוצ'ר , ואיך אפשר בלי ג'וני דפ הקשיש המסוקס שלי D: .

אוכל: במה להתחיל ? ^^

בגד: נתפשר על איזה ג'ינס והחולצה הראשונה שאני מוצאת בארון ^_^ . 

סתם חפץ בחדר: אממ , מיטה [?] , ובשביל דברים חינוכיים כמו שינה , לא משו אחר ^^ . 

דיסק: scream , לייק דה .

סרט: שודדי הקאריביים , מאן .

בנאדם: משפחה , וחברים (: . 

חדר בבית: נראלי שהחדר שלי , וגם החדר שמחשב נמצא בו . 

 

מתי בפעם האחרונה...

דיברת עם מישהו: לפני כמה דקות . 

שמעת מוזיקה: עכשיו ^^  

נפגשת עם חברים: היום D: . 

הסרט האחרון שראית: מר וגברת סמית [ ניייס מובי ] . 

הריח האחרון שהרחת: אממ , זה הכרחי ? 

הרעש האחרון ששמעת: זה לא נקרא רעש ! זה נקרא The pretender של פו פייטרס .

הספר האחרון שקראת: נראלי כיפה אדומה בכיתה א' ^^

המחשבה האחרונה שעברה לך בראש: " למה מגרד לי בתחת ? " , חחח סתם . אממ נראלי שחשבתי מתי אבא שלי ישתחרר מהבית חולים =\ .

הבנאדם האחרון שחשבת עליו: דדה [ אבא ] . 

תושיט יד הכי קדימה שאתה יכול, במה אתה נוגע? במסך של המחשב =\

תושיט ידיים לצדדים, במה אתה נוגע בשתיהן? ימין קיר , שמאל אויר .

קח את הדיסק שהכי קרוב אליך. של איזה דיסק הקופסה ואיזה דיסק נמצא בתוכה?  של הלהקה המושית Oueen , וללללה , בטח שהדיסק שלהם יהיה שם .

קח את הפלאפון שלך, לאן היתה השיחה האחרונה ומי האחרון שהתקשר אליך? מאמא .

קח את הספר שהכי קרוב אליך, איזה ספר זה? ספר טלפונים D: .

מה אתה לובש כרגע? ג'ינס וחולצה של ג'ק ^^

מה אתה מתכנן לעשות כשתסיים את השאלון? לגרד בתחת D: ^^

 

 name it

השם של החבר/ה הכי טוב/ה: אממ , לא נראלי שיש אחת כזאת .. יש הרבה .

השם של הבנאדם שאתה הכי שונא: למה לא , אני גם אגיד את זה בקול , במחשבה שניה נתלה איזו כרזה ענקית על מגדלי עזריאלי עם השם שלו ונאחל לו מוות . 

השם של החבר/ה הראשון/ה שהכרת: בואו נחזור לימים הטובים כשהייתי בת 3 , לא זכור לי שום דבר =\ . 

שם של קרוב משפחה אהוב: ייש המון , ותאמינו לי , הה = ממ = וו = ןן = !! 

השם של חבר-אינטרנט אחד: אממ כאלה מצ'אטים ? לא מסתבכת בחראות האלה =\ .

השם של המורה השנוא/ה עליך: עינת אלבז המורה לתנ"ך , בררר השם הזה עושה לי צמרמורת =\ .

השם של הבנאדם שאתה הכי מרחם עליו: זה לא ממש בנאדם , זה יותר בגדר של גדוד , אולי אפילו עדר . קוראים לזה פאקצות . מה שיצא מזה בעתיד , נקרא זונות , בעצם , גם עכשיו הן עושות קריירה לא רעה בזה , צפוי להן עתיד מזהיר ומצליח .

השם של חיית המחמד שלך (אם יש): היה דג , הוא מת . קראו לו פלוצי .

 

איזה...

מסטיק אתה בד"כ לועס: זום , תות בדרך כלל .

קפה אתה שותה:  יאאק , לא !

ואיזה תה: נסטי .

משחק מחשב שאתה בד"כ משחק בו: מריו [ אף פעם לא מת , למרות שהוא נראה זקן עם השפם הזה =\ ] , וסימס 2 .

יומן יש לך לבצפר (אם יש): יאפ , של בובספוג רבותיי , תנו ריספקט לדבר החמוד והנסגד הזה ^^

מחשב יש לך: אממ , אם הדבר הזה שאני רואה מולי נקרא מחשב , אז ככן ^^ 

מצלמה יש לך: אינטרנט או דיגיטלית? טוב נו לא משנה .. יש לי את שתיהן .

פלאפון יש לך: יאפ (: .

סתם משהו שיש לך ואתה רוצה להשוויץ: תחת [ ? ]

כרגע. עם מי אתה מדברת בתוכנות המסרים? אף אחד אחי . 

עם מי אתה מדבר בטלפון? לא מדברת אחי .

מה אתה שומע? שומדבר אחי . חחח סתם , אני שומעת את the pretender של פו פייטרס .

איזה חלונות פתוחים לך במחשב? העריכת בלוג , המדייה פלייר , והחלון שבקיר .

מה עשית לפני שענית על השאלון? הייתי בבית חולים =\ .

נהגת: נופ , אבל עוד 4 שנים כן D: .

התנשקת: עם אמא נחשב ? 

טסת לחו"ל: פפוי , לפני 200 שנה . חחח סתם . בחופש הגדול נסעתי . 

ביזבזת את כל הכסף שלך: בחופש הגדול , את כל ה-1500 היפים שלי .

עשית פעילות ספורט כלשהי עד שטבעת בזיעה: רצתי אתמול 1500 מטר בשיעור ספורט . 

נשארת ער לילה שלם: בל"ג בעומר .

עבדת במשהו והרווחת כסף: הוצאת שן והרווחתי 100 שקל D: .

 

או/או.

יס או הוט? הוט אחי .

מסנג'ר או אייסיקיו? גם וגם .

קיץ/אביב או חורף/סתיו? חורף , איי לייק P: .

שחור או לבן? אפור .

מחשב או טלויזיה? שאלה קשה , נקסט . 

ספה או כורסה? ספה , איפה נשים ת'רגליים ? מה הם עז ?

ארנק או קופה? קופה , אוהבת ת'רישרוש של הכסף . 

המקום שאתה גר בו כרגע או מקום אחר? משהו עם קירות , דלתות וחלונות . לא יודעת איך קוראים לזה .. אבל כדאי לך לנסות גם לגור בדבר כזה, זה נדיר D: .

כסא מסתובב או כסא רגיל? כסא מסתובב מאן .

כסא עם ידיות או בלי ידיות? ידיות אחי .

בשר או חלב? גם וגם , רצוי ביחד D: .

פסטה או סלט? פסטה ((((: .

שניצל טופו או שניצל רגיל? מה זה טופו ? נתפשר על רגיל .

אמריקה או אנגליה? אמריקה ביץ' . 

ישראל או מקום אחר: מקום אחר !

רוק או פופ? אממ , תלוי .

פוסטרים או קירות חלקים? פוסטרים ^^

MP3 או דיסקמן? אמ פי 4 (: .

לשמוע מוזיקה במערכת/טייפ או במחשב? מחשב .

 

סתם שאלות.

יש לך איזשהו כינוי מיוחד? שם שבו קוראים לך בתוכנות מסרים/מציאות? איב , איבונטה , איבוני .

יש לך חבר/ה? ללא .

מה אתה אוהב לעשות בזמנך הפנוי? לא לעשות כלום , תאמינו לי שאפשר להנות מזה D: .

יש לך חשבון פלאפון גבוה? 300 נחשב גבוה ?

למה? כובע .

מה אתה מעדיף, שיחות או SMSים? שיחות , מה נראה לך יש לי כוח להקליד שיחה שלמה ?

אתה עושה גבות? אממ , רק כשבא לי .

אתה מוריד שיערות באיזשהו איזור אחר בגוף?  בתחת D: , יש שם פול .

אתה מרגיש יפה? לא .

למה? אמממ , ככה ?

אתה ביישן או פתוח? פתוח למי שצריך .

מה הצבע האהוב עליך? אפור , ירוק ואדום .

מה היית רוצה לשנות בעצמך באופי? להיות פחות דברנית , למרות שזה מאאגניב ^^

מה היית רוצה לשנות בעצמך במראה? הכל o_O .

אתה מאושר? תקופות ככה , ותקופות ככה .

היית פעם מאוהב? רק פעם אחת ?

כיף? מה כיף ?

שיחקת פעם בסימס 2? רק פעם אחת ?!

מה אתה חושב על העם הבריטי? פודלים מפונקים .

מה אתה חושב על להתגייס/לא להתגייס? לא להתגייס , חרא שאני אמלא פקודות של אחרים , למה מי הם ? סה"כ איזה מפקד ... שילך למצוץ לאיזה סוסה בהריון .

מה הדעה שלך לגבי ההתנתקות? יהודי כן מגרש יהודי !

ימני/שמאלי/כותב בשתי הידיים: ימני , בשמאלי אני כותבת עקום .

אוכל/צמחוני/טבעוני: WTF ?

למה? כובע .

ספר על יום מאושר בחייך/משהו אחד שגרם לך אושר: כשראיתי את סבא טוביה בפסטיגל לפני שלוש שנים .

 

מאמין ב-

אלוהים? החרא שכאילו נמצא למעלה ? נופ .

רוחות? כמעט ולא .

חיים שלאחר המוות? אממ , לא ממש .

גלגול נשמות? גם לא ממש , אבל אני מקווה שאין דבר כזה גלגול נשמות .

פיות? נופ . 

מלאכים? בבטח אחי D: .

ערפדים? אממממ , תחשוב לבד .

אהבה ממבט ראשון? יאאפ .

אהבה וירטואלית: לא .

אהבה בשלט רחוק? אאממ , לא נראה לי שיש דבר כזה . אבל אם היה , זה היה מאאגניב ^^

 

 

נגמר השאלון? ננגמר (: .

אז ביי? ביי אחי ^^

 

 

נכתב על ידי _Ivonne_ , 5/1/2008 21:07  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~FuCk It~ ב-14/1/2008 18:07
 



לדף הבא
דפים:  

1,218
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל_Ivonne_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על _Ivonne_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)