לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בחיפוש מתמיד


אוהבת לטייל, לא אוהבת להגיע... על מסעות הגוף ונדודי המחשבה.

Avatarכינוי:  לימלימונית

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2009

אהבה


ארבע אותיות

שלוש הברות

שני אנשים

חלום אחד

 

כך מפיו של מאמן הכושר במהלך שיעור טרקינג.

ושוב... לא נגעתי.

נכתב על ידי לימלימונית , 6/9/2009 21:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הודעות הזויות


קיבצתי חלק מההודעות הכי הזויות שקיבלתי באתר ההיכרויות. לשיפוטכם... לא נגעתי.

 

"היי לימור בתמונה את ניראת מאוד רצינית אני אצחיק אותך "

 

"מילא תגיד לא ניראת טוב אבל את פצצת מין מהלכת אז איך לעזאזל אין לך חבר או בעל???? לא מבין באמת שלא... סורי "

 

"חבל שאת מסננת גברים או הכירות איתי רק על פי מה שעשיתי בחיים...מה זה המשפט המוזר הזה..."מתואר שלישי ומעלה?" ככה את בודקת עם מי לחיות את חייך? חבל...  " (מיותר לומר, שתואר שלישי ומעלה זו השורה שנכתבת אוטומאטית על ידי המערכת כאשר מעדכנים את ההשכלה בכרטיס)

 

ש' (השם שמור במערכת): "הייתי חייב לומר לך שאת יפיפייה אמיתית "

אני: "תודה רבה :-) שיהיה לך סופש שמח"

ש': "תודה מתוקה.. ואני בטוח שיחטפו אותך מפה ממש מהר.. ואני אצטער שלא נולדתי 3 שנים לפני... :)"

ש' (יומיים אחר כך): "רוצה להכיר את חבר שלי ? "

 

ואחת ההזויות ביותר... שקוצרה מטעמי אורך:

"יש לי שאלה ממש ממש דבילית אני אנצל את זה שאת אנונימית מבחינתי כי מה שאני עומד לשאול אני ממש ממש לא הייתי שואל מישהו מהמעגל מכרים שלי כי זה מפדח רציתי לדעת אם אני מוצא חן בעיניך חיצונית על פי הוידאו המצורף [[הלינק לוידאו המצורף נמחק מטעמי פרטיות]] מצטער אם זה שם אותך במצב לא נעים"

 

עד כאן להפעם.

נשיקות.

 

נכתב על ידי לימלימונית , 2/9/2009 21:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללימלימונית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לימלימונית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)