לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי: 

בן: 32

Skype:  badart7 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728




הוסף מסר

2/2009

מים חיים או צמאון?


מאז שעדכנתי קרו הרבה דברים ואני לא אפרט,

אבל אני עובר תקופות משונות בחיים ואני אספר לכם סיפור על בנאדם שמזכיר אותי:

בן אדם היה במקום מלא דשא ומים והוא החליט שהוא לא יכול להשאר באותו המקום אבל במקום ללכת למקום טוב יותר סטה לכיוון השני, כיוון המדבר.

כעבור הרבה זמן הוא נהיה צמא אך לא מצא מקור מים והמשיך לחפש מים כדי להעביר את הצמאון ומצא שלולית מים שכעבוא כמה זמן המים בה נגמרו ונאלץ לחפש מקור מים אחר.

כך הוא המשיך לנדוד במדבר ומצא שלוליות כעבור זמן מה הן נגמרו והוא נהיה צמא והמשיך ככה.

הבן אדם ידע שמקור המים מהגן הפורה שבו הוא היה זורמים דרך כל העולם ובמדבר גם כן, אבל הוא לא רצה להודות בכך ולא רצה לחפש את המים באמת למרות שהמים האלה זה מים אמיתיים נקיים, טעימים ולא נגמרים וכדי למצוא אותם צריך באמת לרצות.

וכאשר הבן אדם הגיע למצבים שבאמת חיפש את מקור המים החיים אבל מרוב שהיה כבר עסוק בחיפוש אחר השלוליות לא שם לב אפילו שהמים זורמים ממש לידו וכך המשיך את מסעו במדבר.

כל אחד יכול לפרש אץ זה באיזו צורה שבא לו אבל אני בכל זאת מבקש תגובה בנושא. 

נכתב על ידי , 8/2/2009 22:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,851

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'אבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'אבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)