לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

3/>


אני , והחייים .

כינוי: 

בת: 30

ICQ: 403139902 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007


 כןןן כןן ,

אני יווודעת שפפוסט הקוודם אמרתי לכם שלא צריך לבכוות על אההבה , ,

חחשבתי שההתגבררתי אבל אני מזזזה לא !#

וכאיילו אני רווצה לשכווח אותו כל - כך 3/> ,

אבל אנייי לא מצלייחה ='[

כנננרא שהוא באמת חשווב לי  , יותר מכל דבר אחחר , = [

למרוות שניראלי שהוא לא יודעע ? =/

בעעזררת ה' ורק בעזררתו יהיה לי טוווב , [ אני מקווה לפחחות ] ,

וחווצמננו אני עעצצצצצצצצובהה @?#

ללמה היילדה שאני הכי אווהבת בעוולם טסה לה היום לשבוועיים , ואני יודעת שהיא כל כך תיהיה לי חסרה ,

גם עם זה קצצת זמן , תתתמי קוופה יפה שלי אני אווהבת אוותך הכי ב ע ו ל ם,

ואת הכי חשוובה לי בעעוווולם !!!!!!  (=

את החברה הכי טווובה שליי , כןןן את וקיים , קיים גמאותך אני אווווהבת , וחווללה על התחחת שללך [X

איייייייייייייין אתן ה - חברוות הכי נדיירות שיששש בעוולם ההזהה הכי הכי הכי . . ..

 

, , , , , ,

 

שקד נבון , שיר פחימה , אור בשן , תמי , קים , וטל קדווש ?

אני אווהבת אוותכן יותר מכל דבר אחחחחחחחחחחחחחחחר 33>

 

 

שייייייייייייייייייייייהיה יווום טוב [;

נכתב על ידי , 16/8/2007 14:15  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

בדוווווגריי ?#@

זה בלווג חדש אבל , כמה בלוגים היום ליי ?# , -  [ !! ]

ונכווווון , הייתי מושפפעת כמו כל אחחד ממכם , שהיה בווכה ורווצה צומי ,

לממה ? כי הכל בגגל ה א ה ב ה [!!! ] , אבל בתכל'ס היו ימיים שהייתי מאווושרת , -

וגגם הייתה לי אהבההה , אבל ?  " תקוופה באה ותקוופה הוולכת . "

וכככה החיים , , פעםם למטטה ופפעם למעללה .

ואני לא מתכוונת לבכווות , להיות עצוובה , ולבקש ממכם צומת לב .

למממה ? כי אני התבגררת !! (=

ואני יודעעת מזה תקופה רעה , ומזה תקוופה טובה . ,

אוולי היתבגררתי ואני יותר מבייינה וכל החרטטטא הזה !#

אבבבל צרייך לדעעעעת כמה החיים הם דבר חיוובביי , כמה דבררים מדהיימים אפששר לעבור !#

וכןן , גם בתקופות הכי רעעעעווות שיששש .

 " עם היה משו טוב , הוא עוד יחזוור - וגם עם יקח הרבה זמן ! ! ! "

אנלא באאה לזיין לכם ת'שככל .

וגגגם יש עוד מלאאא ילדים שחושבים כמווני O;

אז אני פששווט אוומרת לכם מה זה משמעעות החיים , אנחנו בוכים בגגל אהבבבה , בגלל אכזבה ,

בגלל שקרים , בגלל בגיידות , = אבל יש ילדים שבווכים בגגלל שהם באמת צרייכים לבכוות = !#

ילדיים עניים , ילדים חולים , ילדים עם כל מני בעיוות , !!

ועל מה אנחנו בוכיים ? על אהבהה ?!@

צריך להבין שהחייים בנויים מתקוופות . , - שגם עם אתה מרגיש רע וחררא תמיד תמצא משו טוב (;

אני לא רוווצה להייות חוופרת או משו ככזה , אבלל באממת כאיילו אני גם כמווכם , גם בכיתי על אהבה

עד שנכנסו לי ילדים מדהיימים לחייים , והסביירו לי את כלל זה ?@

ושהם אמרו לי דיי וזה ,לא הקששבתי ! , אבל עכשיו אני הבננתי !! [:

ועכשיו אני אוומרת לעצצמי ,, ?

עם צריך לקרות משו ביני לביינו , זה יקררה , ועם לא נמשייך הלאאה !!! (=

כי חיים רק פעם =    1    = , וצרייך לנצל את זה טוב , טוב  . [;

 

= = =

שבווע טווב ,

 אלללה בעעעעי (=

 

 

 

נכתב על ידי , 12/8/2007 23:23  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





285
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל גוטרמן (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל גוטרמן (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)