לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"אבל את לא יודעת,כמה את יפה,כ"כ יפה,הכי יפה בעולם"


החיים ה-"מרתקים" שלי.אלא מה ?

כינוי:  - מאיוו -

בת: 26

ICQ: 359373560 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

עדכון


היי, אז אחרי הרבה זמן שלא עדכנתי באתי לעדכן !
אזז..החלטתי לארגן מחזה בית-ספרי.
אני אדבר עם לאה המנהלת על זה.
אני אכתוב את התסריט...ואני אבחר מי יהיו התפקידים וכו' ומי יהיו רקדניות.
יש כאלו שגם ישחקו וגם יירקדו.
ואני צריכה להתייעץ איתכם ! איך לקרוא לשמות ? איך להתחיל את המחזה ?
זה ממש קשה לכתוב מחזה ! אתם לא יודעים כמה ! פעם ניסיתי והתייאשתי אחרי 3 שעות שכתבתי רק חצי מהמחזה !
ועוד בכתב יד..:\
אז..הפעם אני אכתוב במחשב שזה אפעם לא נמאס XD
אבל זה עדיין קשה לעשות !
מקווה שתגיבו ותייעצו לי..
מאיה P=
נכתב על ידי - מאיוו - , 11/9/2007 15:18  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



300
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל- מאיוו - אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על - מאיוו - ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)