לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחבואים


מה שנשאר אחרי שכולם הלכו

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

על חוט החלב


 

שאלו למה אני לא מעדכנת יותר. ואולי יהיה פוסט סיכום?

 

לא. אני לא יכולה להגיד שום דבר חדש על הורות, לא על אמהות, לא על תינוקות. חוץ מזה שאני מתפוצצת בכל פעם שמישהו לא יודע שתינוק צריכים לחבק ולא לעזוב; חוץ מזה שאני מצליחה לפעמים לקרוא אותו לפני שהוא מבין את עצמו, אבל בדרך כלל זה הוא שקורא אותי; חוץ מזה שאני מקשיבה כל הזמן, כמו אינדיאני שמקשיב לסקויה, כדי לתפוס את הרגע שבו הוא גדל; חוץ מזה שאין שום חיים בעולם ואין נוכחות, לבד מחוט החלב שנמשך מהפה המנומנם, ניתק מהפטמה וצונח, והריטון השקט והריסים שעומדים להישמט.

חוץ מכל אלה, והרי אותם כבר אמרתי, אני לא יכולה להגיד שום דבר.

נכתב על ידי , 16/4/2005 19:11  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,625
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למתעגלת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מתעגלת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)