לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים של המלך

אני בן 10 ילד שלומד בבית ספר שקד יש לי שני אחיות מעצבנות אני מאוד אוהב מחשבים וטניס וכדורסל וכדורגל קוראים לי טום.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

קצת על ספורט


 ספורט זה אחד הדברים שאני הכי אוהב והספורטים שאני אוהב הם

כדורגל כדורסל וטניס

טניס אני בגלל שזה כיף נורא לשחק לרוץ במגרש לכבות בכדור

הקטן והירוק.

כדורגל בגלל שזה ספוט צריך גם לרוץ במגרש וצריך להכניס גולים

 

כדורסל אני קצת פחות אוהב אבל על אותו בסיס תריך לרוץ צריך להכניס סלים

 

קצת על עצמי

 

אני מאוד אוהב בוב ספוג וראש גדול ואחיות מעצבנות

תגיבו

נכתב על ידי totoking , 13/8/2007 11:58  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  totoking

בן: 26

MSN: 






הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtotoking אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על totoking ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)