לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

xxx welcom to my life xxx


....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

השיעמום משפיעה עליייי וסתם כי בא לי :P


סתם בא לי להעלות תמונות של מישהו מגניב> billy martin (מי good charlotte)

 

הוא ממש מגניב =]

 

Billy Martin

 

 

 

 billy martin

he is sooo cool

 

Billy Martin

 

אוקייי זה בהחלט מספיק תמונות למרות שזה רק שלוש :)

מממ נו טוב עוד כמה תמונות אבל לא שלו שלי =]

 

אבל ליפני עם יש לך נטייה להקיא להיתעלף או לקבל התקף לב כשאת/ה רואה אנשים מכוערים את/ה מוזמן לא להיסתכל על התמונות הבאות:

 הנה אני :

Me ME mE me
והנה פרצוף שלי ><
Me ME mE me
 
ואחרונה ולא חביבה בשישי ההורים שלי החליטו לינסוע לפארק הירקון >< היה ממש משעמם וליפנכם התוצאות של השיעמום ><
 
Me ME mE me
 
נכתב על ידי , 13/8/2007 17:02  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


הכי טוב-
מוזיקה!!

הכי רע-
שחם לי ><

הכי כיף-
לשבת בבית מול המחשב עם מזגן =]

הכי טעים-
מממ שוקולד והמבורגר ופיצה ^^

הכי מגעיל-
כשמישהו שעומד לידך במעלית מפליץ

הכי יפה-
gerard way אהה וגם frank iero

הכי מצחיק-
חברות שלי =-)

הכי מוזר-
אמממ נירא לי אני ><

הכי כואב-
כשזורקים אותך =,(

הכי בלוג-
לא הבנתי

הכי שם-
פה

נכתב על ידי , 13/8/2007 16:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ממממ סתם כמה להקות שאני לאהוב ^_^ סתם כי בא לי .....יש בעיה?

וגם כי אין לי משהו יותר טוב לעשות XD

funeral for friend

HIM

pencey prep

sum 41

Escape The Fate

Bring Me The Horizon
Madina Lake

Lostprophets

bowling for soup

good charlotte

blessthefall

enter shikari

panic! at the disco

the rasmus

the used

fall out boy

evanescenc

bullet for my valentine

30 seconds to mars

linkin park

simple plan

paramore

green day

ואחרונים וסופר חביבים my chemical romance ג'רארד וואייי הוא הגיבור שליי =]

my chemical romance הלהקה הכי טובה!!!
נכתב על ידי , 13/8/2007 14:32  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 30




122
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנקה_ilanka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנקה_ilanka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)