לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

that the life


בלוג מגניב הטירוף.. מי שלא נכנס מפסיד..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

HI!!!


 

וואו המון זמן לא הייתי..

 

אז מקורה?????

 

 

עוד שבוע חוזרים ללמוד..

 

 

(איך הזמן עובר..!)

 

 

אז שיהיה בהצלחה לכולם

 

 

שבת שלום :)

נכתב על ידי רואה הכל (מי שלא מזהה רעות) , 24/8/2007 19:23  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה הייתם עושים במצב כזה?????


 

לאבא שלי יש חיידק כלשהו באוזן.. אבל זאת לא הבעייה..

 

בחיידק הזה נוצר ממשהו נפשי?!?

 

קיצר יש לו איזה מישהו תחמן והוא עצבני עליו..

 

הרופא אמר שאם הוא לא יצא לחופשה או משהו דומה לזה זה ידרדר..

 

הבעיה היא שהמישהו התחמן הזה.. הוא בעיה שרק  הוא יכול לפתור..

אני נורא דואגת לו!!

 

 

נכתב על ידי רואה הכל (מי שלא מזהה רעות) , 21/8/2007 20:29  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדיף לא מותגים!


 

בכל החופש הייתי האלנבי בת"א .

וכל מה שיש שם זול

ואי אפשר להגיד שזה לא שווה..

כי זה מחזיק ויפה..

כל המותגים עולים הרבה בגלל השם שלהם!

אז תחליטו בעצמכם מה יותר שווה!

ואין את זה רק בת"א יש את כמעט בכל עיר..

 

נכתב על ידי רואה הכל (מי שלא מזהה רעות) , 20/8/2007 18:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  רואה הכל (מי שלא מזהה רעות)

בת: 29

MSN: 






360
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרואה הכל (מי שלא מזהה רעות) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רואה הכל (מי שלא מזהה רעות) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)