לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נאופטסים למיניהם- כפתורים, תמונות לעיצובים, מפעל הזמנות ועזרים נוספים. בכתובת המקוצרת: neopets.up2.co.il

יום הולדת שמחAvatarכינוי:  נאופטסית

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

עקב בעיות טכניות הבלוג נסגר


נא לא להעתיק שומדבר..
אני עדיין פה, משוטטת בישרא (:
מצטערת..

נכתב על ידי נאופטסית , 28/8/2007 22:11  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיר שני- בלוג עידוד ב-9/9/2007 01:21
 



אני ממש מצטערת..


היי כולם (:

אני יודעת שהבטחתי שיהיה ספיישל שבוע,
אבל הוא יצטרך לחכות קצת.. יש לי ממש בעיה לעדכן
היום ומחר, ובשבת אני גם לא יוכל כי אני שומרת

שבת.. אז אני מקווה שביום ראשון יתחיל הספיישל
סופסוף.. אני נורא נורא מצטערת..
אבל אני אפצה אותכם בספיישל, אתם תראו! (:
אוהבת מאד, עדי

עריכה: קיבלתי חתימה חדשה!!
תראו איזה יפה:

אז כולם ביחד: ת-ת-ח-ד-ש-י (:
רוצים לדעת מי המוכשרים שהכינו?
M עזרים ופנאי D:
הנה קישור לבלוג שלהם:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=454792

נכתב על ידי נאופטסית , 23/8/2007 15:38  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נט983 ב-28/8/2007 12:53
 



בונוס|נאופטסים צבעונים|מבצע|פרסים|נאופטס השבוע|ספיישל חדש


היי P: מה שלומכם?
קודם כל רציתי להגיד משהו מאד חשוב-

לכבוד זה, בונוס קטן-
בולי נאופטס (:
=לשימוש אישי בלבד!=

     
     


ועכשיו, הנה כמה נאופטס חמודים למדי..
בגרסא הצבעונית (:
=קרדיט או שימוש אישי=






 
הם חמודים או שהם חמודים?! D:

מבצע קטן עם הבולים מלמעלה-
1. 2. 3. 4. 5. 
1- ללא שם
2- 452331
3- 446074
4- 395934
מוזמנים להרשם (:
פרס- כפתור לינקוק עם הבול שבחרתם [או אחד אחר לבחירתכם]

ולסיום,
הפרסים מהפוסט הקודם-
 
  

אני מזכירה-
המפעל פתוח! אתם יכולים להזמין עיצובים [רק עם נאופטסים]..
אם אתם רוצים לראות איך אני מעצבת, תיכנסו לבלוג הזה-
אני עיצבתי לה..

אוהבת, מקווה שעזרתי ומקווה לשבור את שיא התגובות,


עריכה:
שכחתי לכתוב משהו חשוב, היום זה שבוע לפתיחת הבלוג, ולכן מחר יש ספיישל
ממש מגניב שבסופו תקבלו אחלה פרסים D:
אז שווה לבוא לראות.. ועד אז- רוצים להתלנקק בפוסט הספיישל של מחר?
שימו את השלט הזה בבלוג שלכם-

עם לינקוק לבלוג שלנו, תגידו לי בתגובות ששמתם, ואני ילנקק אתכם מחר בספיישל P:

3>

נכתב על ידי נאופטסית , 21/8/2007 20:20  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נאופטסית ב-23/8/2007 15:44
 



לדף הבא
דפים:  

683
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנאופטסית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נאופטסית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)