לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג אישי,מלווה בשירים שאני כותבת.

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 249106481 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

עיצוב חדש+עוד מעט פרו!!!


הבלוג שאני שותפה בו Top Designs זכה בפרו!!! אז ככה שגם לי בקרוב יהיה =]

אממ זכינו בפרו בגלל תחרות בפנטזיה...כמה משימות בנושאים שאני אוהבת...שירה ועיצוב :-P

אז אממ בסוף זכינו בעזרת השיר שלי..שמופיע בבלוג עיצובים...לשיר קוראים טיפות המים..אתם מוזמנים לקרוא אותו שם כי אין לי כוח לשים אותו פה..אולי אני ישים קישור ברשימות לבלוג בפוסט עם השיר...

 

 

אממ...אתמול הייתי אצל נופי היפה שלי...יציאה לא מתוכננת...

אחח..היה שועלי ארנבות...(המבין יבין)

היה מצחיק ממש....והיה כיף למרות שהיה קצר...

אז חזרנו..וזה היה סיפור בפני עצמו...!
איזה תאונה ראינו בדרך!!!

ויום חמישי יש לי יומולדתתתתתת אז ביום חמישי כנסו לבלוג שלה (אם בא לכם הוא ברשימות..)

ותכתבו לה מזל טוב!!!!!

חח אמא שלה ראתה את האזיקים...אז המצאנו את התירוץ הכי גאוני בארץ!:

אמא של נופר: "נופר?מה זה האזיקים האלה בחדר שלך?את לא קצת צעירה בשביל זה?!"

נופר: "לא לא אמא על תדאגי זה לבגרויות במגמה...זה רק לבגרויות אמא!"

חחחחחחחחחחחחח

 

 

אממ כפי ששמתם לב יש עיצוב חדש :-P

ועוד מעט אני נרשמת לאינטר אז אני אשים פה קישור שאם תרצו להצביע לי (זה יהיה נחמד מצידכם) =]

 

זה הכל...(כן אני יודעת שחפרתי בנקודת הג'י באף) XD


נכתב על ידי , 2/12/2007 13:53  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,256
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , יצירתיות , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמשוררת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המשוררת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)