לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג אישי,מלווה בשירים שאני כותבת.

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 249106481 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

לילה ללא שינה.בגללה.=/


יש לכם מושג מה זה להיות בייבי סיטר לכלבה בת 15 (בשנים של בנאדם) ?!

היום בלילה ישנתי על הספה בסלון כי לא היה לי כוח לסדר את המיטה אחרי העוזרת המפגרת שלנו...

אז לקחתי את פרינצי (הכלבה שלי) שתישן איתי כי בכל זאת אני מרחמת עליה...היא לא רואה בקושי שומעת ובקושי מריחה...בקיצר היא לא מצאה כל כך איך לישון..לא היה לה נוח אז אם לא נוח לה אז היא גם משגעת אותי מתחילה לנבוח בשביל לרדת ולעלות ואז היא עשתה גם קקי בסלון והיה לי מסריח!

אבל היה קטע אחד מצחיק...ואני הולכת להיות קצת רעה אולי אבל זה היה מצחיק.

היא נפלה מהספה לתוך פח...וזה היה ממש מצחיק לראות איך שהיא נכנסה בתוך הפח! XD

שלא תבינו לא נכון אני חולה על הכלבה הזאת..באמת היא איתי מאיזה גיל 3....

אבל אני בקושי תפקדתי היום בבצפר בגללה...

באמת נרדמתי באמצע וכאב לי הראש =/

לא נורא חזרתי הביתה ודפקתי שינה של שלוש שעות חח

 

אז מה חוץ מזה...היום יש את המסיבה של נופי והולך להיות כיף...

יום ראשון הולכת להיות לי פגישה ביפעת עם היועצת שם ואז אחרי כמה זמן יגידו לי אם אני יכולה לעבור או לא...

לא דיברתי עם ליר הרבה זמן ואני מתגעגעת אליה...

התחלתי לקרוא הארי פוטר 7...אני בפרק הרביעי כבר חח

בא לי לכתוב מחזה על המשפחה שלי...אבל אני רוצה להתמקד בכמה עלילות שהן אחת בתוך שניה..

ומשום מה יש לי חשק לעשות שעורי בית במתמטיקה...

 

טוב חפרתי באמת קצת...

אז שבת שלום לכולם =]


נכתב על ידי , 14/12/2007 18:10  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,256
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , יצירתיות , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמשוררת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המשוררת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)