לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אל תתנו לי לחכות לכם/ן יותר מדי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

מסכמים


היי,

לפעמים אני מתפלאת (ככה אומרים?! עזבו, השעה מאוחרת..) איך אני זוכרת את הסיסמא ואת השם אחרי כלכך הרבה זמן שאני לא מעדכנת.

אין לי זמן לבלוג בגרוש.

אני מאוד אוהבת לכתוב, ואני כבר עם התחלות ל5 סיפורים בערך, וגם נורא הייתי רוצה לכתוב אותם כאן.

אבל אין לי זמן.

כי כתיבה בשבילי היא פנאי וכשיש לי זמן פנוי, אני מעדיפה לנוח ולראות פלקון ביץ' בVOD.

 

נראלי שאני גומרת עם הבלוג הזה.

אין לי זמן לתחזק, אני תמיד חושבת מתי אני אכתוב, מתי ומתי.. אבל אין לי זמן לזה באמת!

זה מעייף, המחשבות האלה.

ואני לא באמת וחוזרת ומעדכנת באופן יומי.

אז נראלי שאני פשוט יעצור כאן.

אתן לכל מספר האנשים שנכנס לכאן גם כשאני לא מעדכנת להמשיך ולהתסכל.

אני לא אסגור את הבלוג, אבל אני מבטלת ציפיות.

כן, לא מעניין של שחצנות, אבל אני יודעת שיש אנשים שנכנסים לכאן לבדוק אם עדכנתי.

אז הנה אני מודיעה, אני עדכנתי וזו הפעם האחרונה.

 

היה לי מאוד כיף, נהנתי, זה נחמד בלוגים.

שיהיה לכם לילה טוב

 

XOXO

 

נכתב על ידי , 29/3/2008 23:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וואי כמה זמןןןן!!! ידידים אולי הסיפור המלא


מוזרר..

מאז ה5/1 זמן הנטישה שלי, חושבת מדי פעם לעדכן...

 

מוזר יותר, שבזמן הזה, מישו בכלל טרח להכנס לכאן.. אולי לבלוג הזה יש פוטנציאל.

אולי.

 

 

טוב... אין לי הרבה מה להגיד.. חוצמזה מזה שממש משעמם לי. ושעוד חצי שעה יש סרט שאני ממש אוהבת (מומלץ.. יש שם את אשטון קוטצ'ר!!! אבל לא רק בגלל זה) "הכי דומה לאהבה" בהוט גולד/הוט פאן. לא זוכרת.

ו"השנים הטובות" אחלה סדרה. וHOT בכלל עשו לי את היום כששמו את כל העונות של THAT 70'S SHOW  ובפרק הראשון של העונה ה8 שומעים את הייד אומר "פריווייסטלי און דאט סבנטיז שואו"(=בפרקים הקודמים של שנות ה70) שהזכיר לי את האי, השמינייה ונמלטים, עם הפריוויסטלי שלהם..

וראיתי פרק אחד מהעונה הראשונה, וראו כמה השחקנים השתנו.. במיוחד התלתלים של הייד.

באסה למי שלא הבין עד עכשיו.

 

ואני מאודדדד מקווה שלא יעיפו את דן מחר בהשרדות, שיעיפו את ליה. היא מעצבנת. או את שחר. או את יעל.

אה כן, ויש גם את הגמר של נולד לרקוד (שיט! זה מוריד לי את הרייטינג! \= ) בהצלחה לנתנאל.

כפי שאתם מבינים אני לא רואה את זה.

לא היה לי כוח.

 

חטפו לי היום בייביסיטר והתנהגתי קצת כמו ביץ' אבל אני אדבר איתה מחר. היא תסלח לי. סך הכול היא הרוויחה כסף בזכותי.

 

ונשאר בקשר, כי אולי אני אכתוב את הסיפור הזה, ואולי תעזרו לי. אולי אפילו מחר. (בהפסקות של השרדות)

 

נתראה עוד חודשיים?! לא.

מחר? מחרתיים? לא יודעת.

לילה טוב.

נכתב על ידי , 3/3/2008 21:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 31





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBooWho? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BooWho? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)