לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היי. זה בלוג עמוק.


בלוג עמוק עם משמעות.

כינוי:  פאנטום האופרה.

גיל: 16





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007


היי כולם יש לי הפתעה כל מי שרוצה לשמוע מוזמן להיכנס לכאן

 

 

 

יו, איזה קורע אתה XD.

נכתב על ידי פאנטום האופרה. , 25/8/2007 01:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לאדונים שחר וגלעד הנכבדים.


אתם מוזמנים להתקשר אליי ולקבוע מתי להיפגש.

בכל מקרה מחר אני אתקשר אל אחד מכם (תהיו מוכנים רגשית).

אני צריכה מקום מפלט לשעות הבוקר ביום רביעי.

 

ונוכל להכין סושי! XD

 

-הא כן, אם יש פה אידיוט שלא הבין, זאת יעל.-

 

נ.ב-

כולםם מוזמנים להירשם לפה ולחרוש על הפורום השולט הזה -

http://212.199.36.151/~milkibe/forum/

 

 

יוווווווו. אתם מחרפנים אותי :S

תתקשרו, תגיבו פה, משהו,

נמאס לי כבר \\=

 

הא, ושחר-

גם יהיה נחמד אם תגיב בפורום,, אתה יודע.

נכתב על ידי פאנטום האופרה. , 20/8/2007 23:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

 

גלעד אתה גם שותף לבלוג

 

 ת-כ-ת-ו-ב

בבקשה.......

 

 

-עריכה של יעל-

כן בטח.. כאילו שהוא גם יודע איך XDDD

הא, ואתם גם צריכים לקחת את המדבקות..

אז זה המדבקות והכרית בעד הספר חשבון XD

 

-0עריכה של שחר0-

תגידי לגלעד בקשר לספר אני רק התחלתי לעשות

את הדף

 

-עריכה של יעל-

כ"כ צפוי שתתחיל בדקה התשעים XD

ולחשוב שיכולתי לקחת ולעשות עד עכשיו \=

נו.. מילא, אני אבקש ממנו, במילא הוא בטח יסיים..

נכתב על ידי פאנטום האופרה. , 15/8/2007 21:22  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפאנטום האופרה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פאנטום האופרה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)