לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של היורד בגדול


לא, אני לא שמן, אני פשוט יורד על אנשים, ובגדול. ב"בלוג" הזה אפרסם את הרשימה של כל התגובות היאק שרשמתי לאנשים, וחלק יחשבו שזה מגעיל, אבל לדעתי זה דווקא ממש מצחיקD= חחחח אז תיזהרו לא להשתנק..... כי זה לא יהיה נעים לאף אחד... פקצות וגם ערסים, היר איי כאם!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

רק היום פתחתי בלוגי וזה נורא נחמד.


כן כן, אל תתנו לשפה הגבוהה להרשימכם. אני יורד, משפיל, מביך, ואם כל זה לא מספיק: אני גם אנונימי!

אז אין לנו זמן לכתוב שעמומים, בואו נתחיל לרדת על אנשים!

 

הראשונים שנרד עליהם:

 

*בונוס- הבלוג הכי דפוק שראיתי בחיי. הכתובת: http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=454746

מה כתבתי: "הבלוג שלכן הגיע לרמות חדשות של טמטום. מחיאות כפיים!? תגידו בכלל עברתם את גיל ארבע? אני לא ממש בטוח...  תעדכנו כשיהיה לכן מה לכתוב ולא סתם כי מתחשם לכן..."

*הבלוג של רוני- בלוג מוזר ביותר. בהתחלה נכתב "שלום זה בלוג החדש שלי ופה אני אכתוב מה שאני מרגישה"

אבל הבלוג לא ממשיך לשום מקום מאז ה-29.10.05.

הכתובת: http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=181642
מה כתבתי: "נחמד לראות שאנשים מתמידים בכתיבת הבלוגים שלהם. רוב הבלוגרים שאני מכיר מעדכנים את הבלוג מדי שבוע, אבל את הגעת לרמות חדשות: כתיבת הקדמה לבלוג ונטישתו (או איך שלא תקראי לזה... עדכון אחרי כמעט שנתיים....) אולי באמת אין לך חיים ובגלל זה אין לך מה לכתוב.
מקווה שמישהו קרא את זה כי כנראה הבלוג הזה נטוש כמו עיירת רפאים!"

*פייר אני מזה מאוכזבת- בלוג שלם על טענות לסלבריטיז... הכתובת: http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=430099

מה שכתבתי: "אני מסכים איתך ברוב הדברים שאמרת, אבל למה יש לך רק טענות? את לא יכולה לכתוב גם דברים טובים על אנשים (חחחח הבלוג שלי ממש לא יותר טוב אניי יודע)
אבל בכל זאת.... רובנו היינו מעדיפים להפסיק את ההרגל הגרוע הזה ואני כבר מקרה אבוד חבל לי עלייך...
שלך, היורד בגדול!"
*שחור על גבי לבן- סתם עוד בלוג שיעמומי. הכתובת: http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=393520 

מה שכתבתי: "בלוג שטחי ומשעמם בדיוק כמו השם שלו. נראה כאילו פשוט אין לך מה לכתוב... אני לא מבין למה אנשים עושים בלוגים אם לא קורה להם שום דבר.... הרי חוץ מאלה שמכירים אותך, הבלוג לא ממש מעניין אף אחד (ולא בטוח אם גם הם אוהבים את זה...) חוץ מזה לא עדכנת את זה כבר 4 חודשים....
מקווה שזה בגלל שהבנת שזה לא מעניין אף אחד...
היורד בגדול"

*אם אלה החיים? נחיה- בלוג של פקצה מתלמדת. הכתובת: http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=447978

מה שכתבתי: "נו נו לירוני, נראה כאילו חסמת את הכתיבה למשתמשים בלבד כדי לדעת מי אלו שירדו עלייך, כמו שראיתי יש הרבה כאלו (בפוסטים הקודמים).
אבל באמת, סחטיש על האומץ. צריך הרבה ממנו כדי להעלות תמונה כמו שהעלית בפוסט הבא...
לפי הרשימה אפשר להבין שאת פרחה ולפי התגובות (כן, בפוסטים הקודמים) אפשר להבין שאת פקצה.
אז כמו שאמרת, הייתי "עצוב אש" לקרוא את הבלוג שלך. ב"אהבה", היורד בגדול "

 

ירדנו מספיק להיום, ועכשיו הולכים לישון. לילט!

>
נכתב על ידי היורד בגדול , 14/8/2007 14:25  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  היורד בגדול

גיל: 33

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: ביקורת בלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיורד בגדול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היורד בגדול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)