לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

No Music No Life!!!!


אהבה זה להשתגע.. אבל ביחד! החיים יפים! תחייכו!
כינוי:  @Disney Girl@

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

אחריי יותר מחצי שנה שלא כתבתי פה..


היי כולם!
פתאום היה לי חשק להכנס לבלוג ולהזכר קצת בפעם... אני כותבת פה מכיתה ח'!
ושתבינו, אני בצבא עכשיו..
מטורף..
אז עדכון קצר: אני בצבא, בלהקה צבאית. התקבלתי גם למורה חיילת אבל החלטתי ללכת על הלהקה.
אחריי שבועיים וחצי של טירונות שהיה בהם קשה וכיף והכל מהכל הייתה לי שבוע סדנא שהייתה מעשירה מאוד- עם מורים לפיתוח קול, מעבדים, שחקנים, במאים, עידן רייכל...חחח..
היה באמת מגניב!
אחר כך התמיינו ללהקות ואני בלהקת חיל המודיעין עם עוד זמרת- לירון וקלידן- גיא.
בהתחלה היה שוק כזה שאנחנו הרכב כל כך קטן, אבל ככל שהזמן עובר אנחנו מתרגלים ובאמת מנסים להנות מהתקופה הזאת.
בנוסף יש לי גם מפיקה מדהימה- לי.

ולנושא אחר, לבראל ולי יש מחר 8 חודשים ביחד ובאמת שטוב לי איתו. אני מרגישה שעשיתי באמת בחירה מדהימה.. ושרק ימשיך ככה...

אממ מה עוד?
בתקופה שלפניי הצבא נהנתי מכל רגע ועשיתי כל דבר שתכננתי: הייתי בלונה פארק, בסופרלנד, באירלנד עם המשפחה, ברומא עם בראל, בספא עם רותם, במסיבות ופאבים, הכרתי אנשים חדשים, נחתי, הייתי המון בקולנוע, עשיתי קעקוע...
הקיצר לא הייתי עושה שום דבר אחרת (אולי רק טיול בצפון..חח).

ובלי קשר, אני ממש מתגעגע לבצפר... פתאום כשמסיימים לומדים להעריך את התקופה הזאת... לאווירה של הביחד, ללגדול ביחד, לשטויות בשיעורים, למורים (הטובים שביניהם)...
באמת מדהים....


טוב אז זהו..
מצטערת אם הייתי קצת מבולגנת.. תקופה עמוסה ומטורפת ומדהימה וקשה והכל מהכל...
נכתב על ידי @Disney Girl@ , 5/1/2010 18:54   בקטגוריות צבא, אהבה ויחסים, שעות הפנאי, אני  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של @Disney Girl@ ב-2/3/2010 17:51
 



תשובות לשאלון השבועי


-במבה או שוקולד ?
שוקולד!
או במבה נוגט..חח

-שוקולד רגיל או מריר ?
רגיל נראה לי.. אבל הכל הולך

-חתול או כלב ?
כלב!

-אתר או בלוג ?
בלוג

-ספר או סרט ?
ואוו
שאלה קשה.. גם וגם..
אם מדברים על סרט שמבוסס על ספר- אז עדיף את הספר

- לילה או בוקר ?
לילה

-מדעים או היסטוריה ?
היסטוריה...חחח...בצפר :(

-פימו או בצק ?
חחח ממש לא אכפת לי... נלך על פימו כי יש לזה שם מגניב

-אמבטיה או ג’קוזי ?
ג'קוזי...גררר

-בית ספר יסודי או תיכון ?
ואוו
אחת השאלות הקשות..
יסודי מצד אחד כי זאת הייתה תקופה מבחינתי, של כיף, של תמימות. מצד שני בתיכון למדתי המון על עצמי, והתבגרתי, הכרתי אנשים...
זה דיי הפכים ושניהם מדהימים.

-טלוויזיה או מחשב ?
מחשב נראה לי

נכתב על ידי @Disney Girl@ , 5/1/2010 18:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





30,124
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל@Disney Girl@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על @Disney Girl@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)