לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם באלי לכתוב בלוג..


דימה וולד הסקסים!!!!!אוכ...

Avatarכינוי:  ~$~Sveta love Billi~$~

בת: 32

ICQ: 343618984 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

תשובות לשאלון השבועי


האם הבלוג שלך אנונימי? למה כן\לא?
לא..למה שיהיה?!אני כותבת שיקראו ויגיבו לי אל מה שאני כותבת ויעזרו

כל כמה זמן בערך את מעדכנת?
פעם עדכנתי כל יום עכשיו עכשיו אין זמן רק שיש מעדכנת..:(

האם את שואפת להגיע לרשימת הבלוגים הפעילים ביותר?
לא..למה?מי צריך אני כותבת בישבילי ולא בישביל משו מסויים

איך תגדירי בלוגר ’טוב’?
בלוג שמעודכנן פעמים רבות,מעוצב טוב,מושקע..

האם קרה אי פעם שהרגשת צורך לפרוק משהו ופנית אל הבלוג?
כה ברור שקרה ולא פעם...זה ממש טוב לפריקה חח..
לי עזר תנסו גם חחח...

האם אי פעם קיבלת תגובות נאצה?
כה ולא קצת במיוחד שהערצתי את טוקיו הוטל..מי אנתי מעריצים שלהם....

האם אי פעם פרצו לך לבלוג ללא ידיעתך?
עם זה בלי ידיעתי איך אני אמורה לדעת??!!חחח..

מה תעשי אם יסגרו לך את הבלוג?
אני אברר למה וינסה לפתוח שוב..ואם לא יעזור הפתח חדש..

נכתב על ידי ~$~Sveta love Billi~$~ , 5/10/2009 14:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,051

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~$~Sveta love Billi~$~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~$~Sveta love Billi~$~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)