לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life my blog my stuppid words:\



Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

דברים שקוראים לכול בחורה...


מכירות את זה שאת וחבר שלך הולכים לישון כול אחד בחדר שונה ואומרים נחכה שכולם ילכו לישון ואז נבוא אחד לשני בלילה ואז את מוצאת

את עצמך שוכבת במיטה מתה לישון ואומרת לעצמך אני יעצום עיניים לשתיי שניות ואת נירדמת ואז את כמה בלחץ ומגלה שעברה איזה שעה ואת

הולכת לחבר והוא כבר בחלום העשירי..XD

 

או התיחקור של ההורם כשאת מביאה אותו בפעם הראשונה וההורים עושים את עצמם מה זה דואגים ומה זה נחמדים והם לא מבינים שהם בעצם מפריעים

ואת רוצה להיות איתו לבד והם כול חמש שניות ניכנסים "משהו לישתות או אולי לכ\אכול..." "חם לכם להדליק מזגן.." ןאת אומרת כזה לעצמך "וואי אים נירצה משהו אני יקום ויעשה לבד לא צריכה עזרה תלכו כבר..><"

 

ויש קטעים כאלה שאת מתראה עם מישהו ואמא שלך מתחילה לחקור אותך " מי זה.." מה הוא עושה בחיים..?" וכול מיני שאלות כאלה והאם בכלל יש לך מישהו ואולי תביאי אותו לבית וכול החפירות האלה שאת רק רוצה להאדמה טילע אותך וואי איזה מעצבן זה....

 

וכול הבנות חייבות להודות כשייש קטעים שאת עם חברה שלך לבד או עם כמה חברות ואתן מתיחלות לדבר על בנים איזה כיף זה וכמה צחוקים הולכים באותו רגע כול אחת מספרת סיפורים כול כך הזויים שקרה עם אקסים או עם חברים נוכחים וזה מה זה כיף לדבר כה רק בנות וכשחבר שלך שואל אותך על מה

דיברתם את כזה לא יודעת מה לענות ואומרת סתם דברים של בנות .... והוא פורש מיד כי הוא יודע שזה חפירות אבל... יש תבנים האלה שאובים לדעת על מה דיברתם ומתחילים לחפור לך ולך אין תשובות כי עם תגידי לו שדיברת עליו הוא יתחיל על שנאות של "למה את מספרת את זה לכולם " וכיאלו מה זה כולם זה כולה חברות שלי... כאילו הם לא מדברים על זה עם החבר הכיי טוב או כמה חבירם ... רק שאצלם זה קצת שונה מאצלנו....=]

 

קיצור... עם יש למישהי משהו להוסיף שקורא לכולם אני מה זה רוצה לדעת... אז ספרו לי...=]

 

אני עכשיו יושבת משועממת מהחיים... מתה ליראות שני אנשים אבל לא בוא זמנית כי אז זה יהיה קצת בעיתי..^^ חח ועוד מעט הבייתה ומחר נצרת  ליקנות כמה דברים לפולין אהה כה ששחחככתתיי לספר עוד 11 יום אי בפולין הולך להיות טובבבבב קשהה וומממשששש קררר... אמרו בחדשות שהשנה זה החורף הכיי קר בפולין במאה שנה האחרונים... אבל אני באה מצוידת טוב מאוד...

 

אז אני עפתיי לישון יש לי מחר יום עמוס ביי ולילה טוב=]3>

 

נ.ב: ראיה אני מתגעגעת רצח ואני מתה ליראות אותך ואני הכיי אוהבת אותך בעלום... גילגיל מקווה שאת נהנת אצל החבר  מתה ליראות אותך ...לכלול השאר אני אוהבת את רובכם אז 3>> ביי

נכתב על ידי , 19/2/2010 22:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של [= kokykok ב-27/2/2010 17:13
 





2,233

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל[= kokykok אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על [= kokykok ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)