לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Gone With The Sin..

LaLaLaLa Talk To The Hand Bitch XD


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

היי^^


חחח אמא, אני לא מכירה פה כלוםO:

אני חדשה בישרא כפי שאתם בטח רואים XD

ו.... זה הבלוג השני שלי, יש לי אחד כבר, אז סתם נרשמתי, רציתי לנסות^^" מה יש לי להפסיד?O:

 

טוב זהו חפירות!

שמי לין.

ואני אשמח להכירO_O

3>.

נכתב על ידי , 14/8/2007 23:31  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~AmyLee~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~AmyLee~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)